سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طالقانی: فسخ قرارداد ویلموتس دروغ شاخدار است/ شرایط فدراسیون را با پرسپولیس در زمان جدایی برانکو مقایسه نکنید

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به خبر فسخ قرارداد مارک ویلموتس واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لحظاتی پیش یکی از رسانه‌ها اعلام کرد مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال فسخ و درخواست کرده مسئولان فدراسیون برای انعقاد قرارداد جدید به ترکیه بروند.

این درحالی است که تمام مسئولان فدراسیون فوتبال از روز گذشته اعلام کرده اند مطالبات ویلموتس به حساب بانکی واسطه در خارج از کشور منتقل شده و قرار است این بانک پول را به حساب سرمربی بلژیکی واریز کند.

عبدالکاظم طالقانی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بحث فسخ قرارداد ویلموتس و درخواست او برای حضور مسئولان فدراسیون در ترکیه برای انعقاد قرارداد جدید یک دروغ شاخدار است چراکه پول او پرداخت شده و اکنون باید برای حضور در اردو‌های تیم ملی به تهران بیاید.

او درباره اینکه خود مهدی تاج گفته این پول تاکنون به حساب شخصی مارک ویلموتس منتقل نشده است، گفت: همه می‌دانید با توجه به شرایط کشورمان، برای انتقال پول به حساب افراد و سازمان‌های خارجی مشکلاتی وجود دارد، اما طبق صحبت‌های ریاست فدراسیون با تدابیر اتخاذ شده پول به حساب ویلموتس واریز خواهد شد.

طالقانی افزود: شک نکنید ویلموتس در زمان مقرر به ایران می‌آید و در بازی با عراق روی نیمکت تیم ملی می‌نشیند. این بحث‌ها صحت ندارد و ما برای پرداخت قسط بعدی ویلموتس هم تامین اعتبار کرده ایم.

او درباره نگرانی مردم از نیامدن ویلموتس به ایران در فاصله هشت روز تا بازی با عراق گفت: هیچگونه نگرانی درباره ادامه همکاری با ویلموتس نداریم و او همچنان سرمربی تیم ملی کشورمان است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه مبادا ماجرا‌های زمان جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس این بار بین فدراسیون فوتبال و مارک ویلموتس تکرار شود، اظهار داشت: ما فدراسیون فوتبال ایران هستیم و نباید شرایط مان را با یک باشگاه مقایسه کنید.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از قطع همکاری ویلموتس با تیم ملی فوتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.