سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلامت و تندرستی زنان ضامن سلامت خانواده است

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: سلامت و تندرستی زنان ضامن سلامت خانواده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مرضیه جلیل‌پور در مدیرکل بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری در نشست کمیته تخصصی بانوان و خانواده استان با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت جامعه را بانوان تشکیل می‌دهد اظهار داشت: سلامت و تندرستی زنان ضامن سلامت خانواده و نشاط اجتماعی است.

او افزود: یکی از شاخص‌های لازم برای تحقق نشاط و سلامتی بانوان، ورزش و تحرک بدنی است که در جامعه شهری و مدرن امروز کمتر به آن توجه می‌شود.

جلیل پور اضافه کرد: تحرک بدنی و ورزش برای بانوان شاغل و متاهل که دو شغله محسوب می ‎شوند از اهمیت بیشتری برخوردار است چرا که این زنان بیشتر در معرض آسیب‌های روحی و جسمی قرار دارند از همین رو برای پیشگیری از بروز احتمالی برخی بیماری‌ها باید برای حفظ سلامتی و تندرستی خود بکوشند.

او ادامه داد: با توجه به نقش مهم تحرک در سلامتی و لزوم سلامت بانوان به عنوان محور اصلی خانواده و نقش مستقیم آن‌ها در ارتقای سلامت جامعه، انتظار می‌رود از طریق دستگاه‌های متولی و رسانه ملی برای ترویج فعالیت فیزیکی زنان در هفته ملی سلامت بانوان برنامه‌های اثرگذاری تولید و پخش شود.

جلیل پور گفت: برای توانمندسازی زنان در جهت خودمراقبتی و ارتقای سطح آگاهی آن‌ها برای داشتن جامعه ‎ای تندرست و با نشاط، همکاری‌های بین بخشی در استان تقویت می‌شود و نهاد‌های مربوطه را در این حوزه ورود می‌دهیم.

انتهای پیام/ف

یکی از شاخص‌های لازم برای تحقق نشاط بانوان ورزش است

برچسب ها: استانداری ، خانواده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.