#تهران_ما موضوع تخلف شرکت ارائه غذا در فضای مجازی و شکایت یکی از هموطنان را پیگیری کرد.
به گزارش خبرنگارگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان با ارسال پیامک به بخش #تهران_ما باشگاه خبرنگاران جوان درخواست رسیدگی به تخلف رخ داده توسط شرکت ارائه غذا در فضای مجازی و عدم ارائه سرویس توسط این شرکت را داشت.
او به خبرنگار ما گفت: ۱۵ مهر ماه امسال با توجه به دریافت تخفیف ۲۰۰ هزار ریالی از سوی این شرکت، اقدام به سفارش و خرید غذا و همچنین پرداخت مبلغ ۱۳۰ هزار ریال به صورت اینترنتی به حساب این شرکت کردم، اما نه غذایی به دستم رسید و نه اینکه پول پرداختیم به من عودت داده شد.
بیشتربخوانید: گلایه معاون دادستان از وزارت ارتباطات/ جاویدنیا:اسناد تخلف ۵۰۰ شرکت ارزش افزوده را ارائه نکردید
مسئول اپراتور شرکت معروف ارائه غذا در فضای مجازی در گفتوگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به حجم بالای دریافت سفارشات، سیستم ما در برخی اوقات دچار مشکل میشود و در این صورت شهروندان با مراجعه به صفحه اول اپلیکیشن ما به بخش اعلام و ثبت شکایات مراجعه کنند و مدارک خود را برای ما به نشانی مندرج در صفحه ایمیل کنند تا در اسرع وقت نسبت به موضوعات شهروندان رسیدگی شود.
انتهای پیام/