بیشتر بخوانید: برندینگ انحصاری به سبک مدارس/ دانشآموزان ابزار شرکتهای تبلیغاتی شدند؟!
به دنبال این موضوع امروز آموزش و پرورش طی اطلاعیهای از ممنوعیت این فعالیتها خبر داد و محسن حاجیمیرزایی وزیر آموزش و پرورش هم در حساب شخصی توییتر خود نوشت:
«نقد خیرخواهانه خبرنگاران و فعالان فضای مجازی درباره تبلیغات شرکتهای تجاری در مدارس را دیدم. پنجشنبه دستور بررسی فوری دادم.
متاسفانه مشخص شد قرارداد واگذاری فضای مدارس به موسسات تبلیغاتی در گذشته امضا شده بود. امروز آن قرارداد را لغو کردم.
اجازه #تجاریسازی فضای مدرسه را نمیدهم.»
او درباره تاثیر نقد رسانه ها در پیشبرد برنامههای آموزش و پرورش در واکنش به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت:
« از شما و سایر خبرنگاران محترم برای پیگیری موضوع متشکرم. در آموزش و پرورش همه مدیران باید از ظرفیت نقد و شناخت رسانه ها برای فهم بهتر موضوعات، اطلاع دقیق تر از وقایع و بهبود نقاط ضعیف عملکردی استفاده کنند.»
انتهای پیام/