سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از پهپاد‌های غیرنظامی در مدیریت مناطق حفاظت شده حیات وحش

دومین جلسه کارگاه آموزشی قوانین و کاربرد‌های پهپاد، برای محیط بانان و کارشناسان محیط زیست کرمانشاه در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، دومین جلسه کارگاه آموزشی کاربردها، اصول ایمنی و مقررات پهپاد ویژه ۳۲ نفر از محیط بانان و کارشناسان با حضور مدرسان در دانشگاه رازی برگزار شد.

در این جلسه محیط بانان و کارشناسان با قسمت‌های سخت افزاری و بخش‌های نرم افزاری و همچنین شیوه کار با این پهپاد‌های غیرنظامی آشنا شدند.

یاوری مدیرکل حفاظت محیط زیست با اشاره به اهداف این کارگاه گفت: این دوره آموزشی در قالب تفاهم نامه با دانشگاه رازی به منظور استفاده از پهپاد‌های غیرنظامی در امر مدیریت مناطق، پایش زیستگاه‌ها و سایر خدمات و بهره برداری‌های محیط زیستی برگزار شد.

او سرشماری وحوش، اطلاع رسانی در جریان حوادث و رویداد‌های بحرانی و امدادرسانی، تصویربرداری و نقشه برداری از موضوعات محیط زیستی را از مهمترین کاربرد‌های این پهپاد‌ها بیان کرد.

یاوری استفاده از فناوری‌های نوین مانند پهپاد در مأموریت‌ها و انجام وظایف محیط زیستی را بسیار مؤثر دانست و کاهش هزینه‌ها و انجام مأموریت سخت و پیچیده را از مزایای استفاده از این فناوری برشمرد.

انتهای  پیام/ز

برگزاری کارگاه آموزشی قوانین و کاربرد‌های پهپاد

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.