سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حذف وانت برای جابجایی دانش آموزان فعلا ممکن نیست

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: در حال حاضر برای جابجایی دانش آموزان امکان حذف وانت را نداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، موسی دادی زاده مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: در حال حاضر برای جابجایی دانش آموزان امکان حذف وانت را نداریم.

او درباره‌ی حادثه واژگونی وانت حامل دانش آموزان بشاگردی گفت: به علت سخت گذر و کوهستانی بودن راه‌های روستایی در بشاگرد فعلاً امکان استفاده از خودرو‌های دیگر و مینی بوس نیست.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: این حادثه برای دانش آموزانی رخ داد که بصورت روستا- مرکزی تحصیل می‌کردند.
موسی دادی زاده افزود: اکنون ۵۰ وانت سایپا بیش از ۷۰۰ دانش آموز روستایی را در بخش مرکزی و گافر و پارامون جا به جا می‌کنند که در تلاش هستیم با توسعه مدارس شبانه روزی تعداد رفت و آمد دانش آموزان را کاهش دهیم.

او گفت: امسال با راه اندازی ۳ مدرسه شبانه روزی ۲۰ سرویس وانت نیسان حذف شد و در سال آینده نیز با راه انداز‌ی دو مدرسه شبانه روزی دیگر ۸ سرویس وانت نیسان حذف می‌شود.
مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان افزود: هر وانت نیسان بطور متوسط ۶ دانش آموز را جابه جا می‌کند که در حادثه اخیر به علت خرابی وانت سایپای سرویس از خودروی جایگزین و عبوری استفاده شد و شمار دانش آموزان در خودرو نیز ۱۲ نفر بود.

موسی دادی زاده گفت: آموزش و پرورش بشاگرد آماده پرداخت تسهیلات برای خرید مینی بوس ویژه جابه جایی دانش آموزان در مناطق روستایی این شهرستان است.

بشاگرد ۱۵ هزار دانش آموز دارد.

انتهای پیام/ د

راه‌های سخت گذر و کوهستانی بشاگرد امکان استفاده از مینی بوس را نمی‌دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.