سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل اقتصاد و دارایی فارس:

جذب سرمایه گذاری ٢ میلیارد و ۴٠٠ میلیون دلاری در فارس/شناسایی ۶۹ قانون مخل کسب و کار

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس میزان عملکرد جذب سرمایه گذاری این استان پس از انقلاب تاکنون را ٢ میلیارد و ۴٠٠ میلیون دلار اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بابک دائی در شورای گفتگو بخش خصوصی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی کشور، گفت: از پارسال تاکنون ۶٩ مورد مخل کسب و کار به وزارتخانه ارسال شده است، اما این موارد هنوز به نتیجه نرسیده است و ٣٠ مورد از مجوز‌های استان نیز ادغام شده اند.

او تاکید کرد: استان فارس ویژگی‌های مختلفی در حوزه‌های سرمایه گذاری دارد و با توجه به اینکه جایگاه خوبی در منطقه داشته است می‌تواند سرمایه گذاری‌های خوبی در این بخش صورت بگیرد و سرمایه‌های داخلی و خارجی جذب شود.

نماینده عالی وزارت امور اقتصادی و دارایی کشور در فارس گفت: علاوه بر پنجره فیزیکی سرمایه گذاری نسبت به راه اندازی پنجره واحد خدمات الکترونیکی نیز فعال شده است و نقشه راه تامین مالی سرمایه گذاری استان تدوین شده است.

دائی با اشاره به بسته‌های سرمایه گذاری عنوان کرد: ٢٨ میلیارد دلار در هفت بخش در استان فارس مشخص شده است که بیش از ٣٢٩طرح در استان فارس شناسایی شده است و این فرصت‌های سرمایه گذاری در حال تبدیل به بسته‌های سرمایه گذاری است.

او افزود: ١٠٧ هیات سرمایه گذاری خارجی در استان فارس جذب شده است و تعدادی تفاهم نامه پس جذب این هیات‌ها امضا شده است و ١۵۵ جلسه نیز در جهت رفع مشکلات سرمایه گذاری استان برگزار شده است.

او در خصوص جلب سرمایه نیز متذکر شد: ٢ میلیارد و ۴٠٠ میلیون دلار پس از انقلاب جلب شده است و از سال ٩۵ تاکنون ١ میلیارد و ٣٠٠ میلیارد دلار جلب شده است و شش طرح خارجی در حال پردازش است که بالغ بر ٧٠ میلیارد دلار جلب شده است.

دائی بیان کرد: ١١ طرح متقاضی فاینانس داشته است و ۴ طرح در حال جذب اعتبارات هستند و ٧ طرح دیگر نیز در حال فعالیت هستند.
انتهای پیام/م

شورای گفتگو بخش خصوصی با حضور وزیر اقتصاد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.