سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرادی خبر داد؛

کشف محموله سرقت شده متادون شستا

محموله ۳۴۰۳۵ عددی شیشه شربت متادون که ربوده شد، با کمک سربازان گمنام امام‌ زمان و دستگاه قضایی کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا مرادی مدیرعامل شرکت توزیع داروپخش با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم جهت توسعه کسب و کار‌های شرکت در لاین‌های جدید و مدل‌های نوین کسب و کار در فروش و توزیع ایجاد شده است، اظهار کرد: در شش ماه اول سال ۹۸ تقریبا معادل یک سال گذشته سود محقق شد، ضمن آن که در مهرماه ۹۸ نیز این شرکت وارد بازار بورس شده و رکورد سهام‌داران در عرضه اولیه را نیز شکست.

مرادی بیان کرد: دارو‌های مخدر که اصطلاحاً از آن‌ها به عنوان دارو‌های تحت کنترل یاد می‌شود با یک شرایط خاص اقدامات توزیع و فروش آن صورت می‌گیرد، اما چندی پیش توسط یک باند حرفه‌ای محموله ۳۴۰۳۵عدد شیشه شربت متادون که توسط یک دستگاه کامیون تریلر به انبار کرمانشاه به عنوان مرکز توزیع و نگهداری غرب کشور ارسال شده بود، ربوده شد.

وی افزود: پس از اعلام سرقت در شهر قم، دستگاه قضایی به ویژه دادستان‌های استان‌های قم، کرمانشاه و لرستان با همکاری و پیگیری‌های ویژه دادستان قم در ارائه نیابت قضایی به استان‌های کرمانشاه و لرستان به کشف این محموله و دستگیری عوامل این باند کمک شایان توجهی کردند.

مرادی با بیان اینکه معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات و ادارات کل اطلاعات استان‌های مذکور طی چند هفته با پیگیری شبانه‌روزی، اقدامات اطلاعاتی - امنیتی لازم را انجام دادند، گفت: پس از گزارش اولیه دفتر مرکزی حراست شستا به مقام قضایی، دستگاه‌های امنیتی و قضایی با پیگیری‌های ویژه این محموله را کشف و ضبط و عوامل آن را بازداشت کردند.


بیشتر بخوانید:گزارش جامع پرونده‌های حقوقی شستا آماده شده است


مدیرعامل توزیع داروپخش تصریح کرد: در سال ۹۲ حدود ۱۱ هزار شیشه شربت متادون به سرقت رفته بود که متأسفانه کشف نشده بود. این بار با کمک سربازان گمنام امام زمان (عجالله) و مساعدت و پیگیری‌های دادستان‌های قم، کرمانشاه و لرستان این محموله مهم کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات از کشف محموله شربت متادون به سرقت رفته از شستا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.