سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزدانی: رسانه‌ها به فوتبال بانوان کمک بزرگی می‌کنند

ملی پوش تیم فوتبال شهرداری بم گفت: پوشش خبری رسانه‌ها کمک بزرگی به توسعه فوتبال بانوان در کشورمان می‌کند و انگیزه بازیکنان را هم بالا می‌برد.

رها یزدانی ملی پوش تیم شهرداری بم در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: هفته گذشته دیدار سختی مقابل تیم شهرداری سیرجان داشتیم. خوشبختانه سه امتیاز آن بازی را کسب کردیم و با استراحتی که بعد از بازی کادرفنی برای ما در نظر گرفته بود، باانگیزه و توان بالایی به مصاف دیدار با ذوب آهن اصفهان می‌رویم.

او تصریح کرد: باشگاه ذوب آهن بازیکنان و کادرفنی توانمندی دارد و با آمادگی کامل جلوی تیم ما ظاهر می‌شود. بازیکنان ما هم از لحاظ فنی و بدنی شرایط ایده آلی دارند.

یزدانی افزود: نسبت به سال‌های گذشته لیگ امسال پویایی بهتری داشته و علت آن هم ادغام چند تیم بایکدیگر بوده است. تیم‌ها برای کسب عنوان اول تا سومی رقابت سخت و نزدیکی با یکدیگر دارند. متاسفانه کاستی‌هایی هم در لیگ به چشم می‌خورد که از جمله می‌توان به بحث داوری اشاره کرد. تیم‌های زیادی از وضعیت داوری‌های این چند هفته اخیر گله‌ دارند و اشتباهات فاحش داوری در بازی‌های حساس لطمه‌های زیادی به باشگاه‌ها می‌زند.


بیشتر بخوانید: دباغی: لیگ فوتبال بانوان برای جذب تماشاگر نیاز به برنامه دارد


بازیکن تیم شهرداری بم در ادامه گفت: شرایط اقتصادی باشگاه‌ها در فوتبال بانوان متفاوت است و نمی‌توانیم مبلغ قرارداد تیم‌های مختلف را باهم مقایسه کنیم، اما پوشش رسانه‌ای می‌تواند کمک بزرگی برای توسعه فوتبال بانوان باشد و انگیزه بازیکنان را بالا ببرد.

یزدانی تصریح کرد: بحث فوتبال پایه در بانوان نیاز به رسیدگی‌های بیشتری دارد و نیاز است که برای این نوجوانان لیگی درنظر گرفته شود، چون تیم‌های لیگ برتری بزرگسالان اجازه استفاده از یک تعدادی بازیکن کم سال در ترکیبشان دارند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال بانوان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.