سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طعم شیرین عدالت؛ با اجرای به موقع آراء قضائی محقق می‌شود

رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت:اجرای سریع، دقیق و به هنگام آرای قضائی منجر به این خواهد شد که مردم طعم شیرین عدالت را بچشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام محمود محمدی، رئیس دادگستری شهرستان زرند در جلسه ساماندهی اجرای احکام مدنی ارتقاء شان ومنزلت قوه قضائیه، بهبود و کنترل رویه‌ها وفرایند‌های دادرسی را ضروری دانست و گفت:کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها در جلب رضایتمندی عمومی موثر است.

او با بیان اینکه امنیت در زندگی مردم وتوسعه پایدار کشور نقش کلیدی دارد، افزود: قوه قضائیه پشتیبان حقوق فردی واجتماعی ومسئول تحقق بخشیدن به عدالت است.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: اجرای احکام قلب تپنده دادگستری است و اگر در این بخش خللی وارد شود وظیفه اجرای حکم در آن بدرستی صورت نپذیرد،  عملکرد دیگر واحد‌های دادگستری نیز دچار مشکل می‌شود.

او تصریح کرد: ورودی پرونده به اجرای احکام مدنی در هفت ماهه امسال نسبت به پارسال ۱۰ درصد و مدت زمان رسیدگی نیز ۴۳ درصد کاهش داشته است و امیداوریم کارکنان این واحد با تلاش مضاعف نسبت به گذشته در جهت مثبت نمودن عملکرد در پایان سال اقدام کنند.

حجت الاسلام محمدی به عملکرد اجرای احکام شورا‌های حل اختلاف این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در اجرای احکام شورا در پایان هفت ماهه نخست امسال دارای عملکرد مثبتی بوده ایم.

انتهای پیام/ی

اجرای احکام قلب تپنده دادگستری است

برچسب ها: دادگستری ، دادگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.