سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آخرین جزییات از شناسایی خانه‌های مجردی در شرق پایتخت/ ساماندهی وانت‌بارهای میوه فروش نظام آباد

سرهنگ حسوند اقدامات یکماهه سرکلانتری چهارم پلیس پایتخت را تشریح کرد.


سرهنگ عبدالوهاب حسنوند سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در اجرای مرحله سی‌ام طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت در حوزه سرکلانتری چهارم، بیش از ۹۳ سارق در این طرح دستگیر شدند و بیش از ۳۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز از مخفیگاه متهمان کشف شد.

وی افزود: ۱۳۵ فقره اموال مسروقه و بیش از هزار بطری یک لیتری مشروبات الکلی در اجرای این طرح کشف شد.

سرهنگ حسنوند از انهدام باند‌های سرقت تلفن همراه در بوستان‌ها و فضای سبز شرق تهران خبرداد و تصریح کرد: اعضای این باند‌ها با گشت زنی در پارک‌ها و فضای سبز تلفن همراه افراد نوجوان وجوانی که در این اماکن حضور داشتند را با تهدید و زورگیری به وسیله قمه و چاقو تصاحب و سرقت می‌کردند.

وی افزود: به جز اجرای طرح رعد اقدامات دیگری نیز توسط سرکلانتری چهارم صورت گرفت که اجرای طرح پاکسازی محله نظام آباد، میدان تسلیحات، خیابان سبلان و بخش شمالی خیابان دماوند یکی از این طرح‌ها بود که با حضور ماموران سطح سرکلانتری نسبت به انجام عملیات‌های پلیسی اقدام شد.


بیشتر بخوانید: پلمب ۱۲ قهوه خانه پاتوق اراذل و اوباش در شرق تهران/ کیف قاپان پاسداران دستگیر شدند


سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در این طرح وانت‌بار‌های فروش صیفی جات و میوه جات ساماندهی شدند و با کمک شهرداری منطقه ۸ تهران بزرگ این افراد در چهار نقطه از شرق تهران ساماندهی شده و نسبت به انجام کار خود مشغول شدند.

وی افزود: بیش از ۱۱۲ انشعاب برق غیرمجاز که از شرکت توزیع اداره برق به صورت غیر قانونی توسط سارقان کابل برق به سرقت می‌رفت، قطع شد و ۸ نفر نیز در این خصوص دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

سرهنگ حسنوند اظهار کرد: ۱۱ خانه مجردی که محل توزیع موادمخدر در شرق تهران بودند شناسایی و پس از دستگیری ۱۷ فروشنده اصلی موادمخدر بیش از ۱۱ کیلو و ۲۰۰ گرم انواع موادمخدر از قبیل گل، شیشه و تریاک به همراه آلات و ادوات مصرف موادمخدر از این منازل مجردی کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.