سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم ارتقای ضریب حفظ حقوق شهروندی در مراجع قضائی و انتظامی

رئیس کل دادگستری استان کرمان بر لزوم ارتقای ضریب حفظ حقوق شهروندی در مراجع قضائی و انتظامی تاکید کرد و گفت: در صورت رعایت دقیق بند‌های قانون حفظ حقوق شهروندی، بسیاری از مشکلات حل شده، کیفیت خدمات افزایش یافته و از بروز نارضایتی‌ها جلوگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در نشست هیات نظارت و بازرسی حفظ حقوق شهروندی دادگستری کل استان کرمان بر افزایش بازرسی‌های هیات نظارت و بازرسی حفظ حقوق شهروندی نیز تاکید کرد.

نماینده عالی دستگاه قضائی استان کرمان افزود: در قانون حفظ حقوق شهروندی و ضمانت اجرایی آن‌ها مشکلی نداریم و باید مجریان این قانون به درستی توجیه شوند و بدانند که هرگونه نقض حقوق شهروندی به مراجع مربوطه اعلام شده و رسیدگی می‌شود.

رئیس شورای قضائی استان کرمان با اشاره به رضایت مندی بالای مردم از نهاد‌های امنیتی، انتظامی و قضائی عنوان کرد: در ایام پایانی امسال نمایندگان هیات نظارت و بازرسی حفظ حقوق شهروندی دادگستری استان از تمامی شهرستان‌های استان و حوزه‌های مربوطه بازدید کرده و تمامی جوانب رعایت حقوق شهروندی را مورد نظارت قرار خواهند داد.

در شش ماه ابتدای امسال ۸۶ بازرسی از سوی هیات نظارت و بازرسی حفظ حقوق شهروندی دادگستری کل استان کرمان انجام شده که از این تعداد ۷۰ مورد نظارت از مراجع انتظامی، ۱۲ مورد بازدید از مراجع قضائی و دادسرا‌ها و چهار بازدید از زندان‌ها بوده است.

انتهای پیام/ی

دادگستری تمامی جوانب رعایت حقوق شهروندی را مورد نظارت قرار خواهند داد

برچسب ها: دادگستری ، دادگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.