سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهار سریع آتش در مرکز بازدیدکنندگان کوه خواجه سیستان

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: آتش سوزی در مرکز بازدیدکنندگان کوه خواجه منطقه سیستان در همان ابتدا مهار شد.

وحید پورمردان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  آتش سوزی در مرکز بازدیدکنندگان کوه خواجه سیستان با تلاش و همت محیط بانان منطقه به سرعت مهار شد.

او تصریح کرد: براساس بررسی‌های اولیه آتش سوزی درحدود ۱۲۰ مترمربع از منطقه را که دارای پوشش علفی بود تسخیرکرده بود که با همت محیط بانان و به لطف تجهیزات آتش نشانی سازمان حفاظت محیط زیست به سرعت مهار شد.

پورمردان بیان کرد: خوشبختانه انجام چندین دوره مانور‌های مقدماتی خاموش سازی آتش که طی ماه‌های گذشته در منطقه انجام گردیده همچنین تعداد مناسب و نوع ادوات جدید اطفای حریق اهدائی سازمان حفاظت محیط زیست همچون کوله‌های دمنده در سرعت بخشیدن به مهار آتش سوزی بسیار موثر واقع شدند و آتش در همان ساعت اولیه خاموش شد.

او افزود: به نظر میرسد علت آتش سوزی عامل انسانی بوده که از مردم فهیم استان درخواست داریم نسبت به رعایت مسایل ایمنی حساس بوده و از روشن کردن آتش در این مناطق خودداری کنند.

مرکز بازدیدکنندگان کوه خواجه "هامون" جهت آشنایی علاقمندان و دوستداران محیط زیست با گونه‌های شاخص گیاهی و جانوری منطقه تاسیس شده است.

انتهای پیام/ع

 آتش در مرکز بازدیدکنندگان کوه خواجه سیستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.