سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارایه خدمات درمانی به گردشگران سلامت ۵ کشور

رییس هتل بیمارستان قایم اردبیل گفت: پارسال و امسال خدمات درمانی به گردشگران سلامت ۵ کشور منطقه ارایه شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علیرضا صدیفی، رییس هتل بیمارستان قایم اردبیل گفت: پارسال و امسال خدمات درمانی به گردشگران سلامت از کشور‌های آذربایجان، گرجستان، عراق، عمان و قطر در هتل بیمارستان قایم انجام یافته است.

او با اشاره به اینکه واحد آی تی بی بیمارستان قایم فعال است، افزود: تمامی خدمات بیمارستانی به جز خدمات چشم برای گردشگران سلامت در این بیمارستان ارایه می‌شود.

رییس هتل-بیمارستان قایم اردبیل تصریح کرد: بیمارستان قایم اولین بیمارستان کشور است که مجوز هتل بیمارستان دریافت کرده است و به منظور توسعه این فعالیت‌ها نیازمند حمایت بیشتر مسوولان استانی هستیم.

صدیفی با اشاره به افزایش قابل توجه تعداد گردشگران سلامت در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، ادامه داد: متقاضی استقرار در پایانه مرزی بیله سوار هستیم که با موافقت استاندار اردبیل نیز همراه بود که در این خصوص نیازمند حمایت بیشتر مسوولان شهرستانی هستیم.

او افزود: پکیج ویژه برای معرفی جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان برای این گردشگران در حال تدوین است که در آن استفاده از آب‌های معدنی و نقاط دیدنی شهر اردبیل مد نظر قرار گرفته است.

رییس هتل-بیمارستان قایم اردبیل گفت: تعرفه ارایه خدمات پزشکی در این بیمارستان برای گردشگران خارجی مطابق با تعرفه‌های داخلی است و این می‌تواند باعث جذب حداکثری گردشگران سلامت برای استان اردبیل باشد.

انتهای پیام/ع

افزایش قابل توجه تعداد گردشگران سلامت در اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.