سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان آتش نشانی فسا خبر داد؛

کاهش حوادث و عملیات های آتش نشانی در شهرستان فسا

رئیس سازمان آتش نشانی فسا از کاهش ۱۵ تا ۲۰ درصدی حوادث و عملیات اطفای حریق و امداد و نجات در این شهرستان خبر داد.

رحمدار رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرستان فسا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: حوادث و عملیات اطفای حریق و امداد و نجات در شهرستان فسا نسبت به ۶ ماهه نخست پارسال کاهش ۱۵ تا ۲۰ درصدی داشته است.

او با اشاره به آمار عملیات اطفای حریق در ۶ ماهه نخست امسال در این شهرستان، اظهار کرد: آتش سوزی منزل ۲۸ مورد با یک مجروح، مغازه ۱۲ مورد با ۵ زخمی و یک فوتی، مراکز اداری ۲ مورد، منابع طبیعی ۲ مورد، اتومبیل ۲۴ مورد با ۲ مصدوم، مزارع و باغ و باغچه ۵۲ مورد، زباله و لاستیک فرسوده ۵۰ مورد، انبار ۵ مورد، برق شهری ۴ مورد و موتورسیکلت ۶ مورد که جمعا ۱۸۵ مورد عملیات اطفای حریق از ابتدای امسال تاکنون انجام شده است.

او همچنین با اشاره به تعداد عملیات‌های امداد و نجات این سازمان از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه ادامه داد: عملیات امداد و نجات تصادفات ۲۲ مورد با ۳ کشته و ۱۸ زخمی، آب گرفتگی و سیلاب ۳ مورد، چاه ۵ مورد با یک مجروح، آوار ۲ مورد با ۲ زخمی، حلقه انگشتر ۱۵ مورد با ۳ مصدوم، دفع حیوانات موزی ۱۱۷ مورد، ارتفاع ۵ مورد، آسانسور ۱۶ مورد، باز کردن در ۳۱ مورد و ایمنی محل ۱۲ مورد بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرستان فسا، کل عملیات‌های امداد و نجات از ابتدای امسال تا پایان شهریور را ۲۲۸ مورد برشمرد.

انتهای پیام/چ

حوادث آتش نشانی در شهرستان فسا

 

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.