سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس مرکز سلامت محیط و کاروزارت بهداشت مطرح کرد؛

فعالیت ۸۰ دفتر خدمات سلامت در کشور

جنیدی جعفری گفت: تا پایان سال ۳۰۰ دفتر خدمات سلامت فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد جنیدی جعفری، رییس مرکز سلامت محیط و کاروزارت بهداشت از آغاز به کار ۳۰۰ دفتر خدمات سلامت تا پایان سال ۹۸ در کشور خبر داد.

او افزود: در حال حاضر ۸۰ دفتر خدمات سلامت در سطح کشور داریم. در سال گذشته آزمون توسعه دفاتر را برگزار کردیم و مصاحبه‌ها انجام شد و برخی دانشگاه‌ها در حال صدور احکام فعالیت این دفاتر هستند و تا آخر سال تعداد این دفاتر به نزدیک ۳۰۰ دفتر خواهد رسید.
 
جعفری تصریح کرد: در نشست هم اندیشی مدیران سلامت محیط و کار ۶۲ دانشگاه علوم پزشکی کشور حضور داشتند و در خصوص مطالب حوزه بهداشت محیط، بهداشت حرفه‌ای و طب کار بحث و تبادل نظر انجام شد. در این جلسه به صورت هم اندیشی در ۸ گروه تخصصی بحث‌های لازم صورت گرفت و نتیجه بحث هریک از آنان در سالن همایش به صورت عمومی ارائه شد.
پاسخ به سوالات پزشکی را اینجا بخوانید
رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت بیان کرد: مباحث در ۸ گروه بر اساس قطب‌های دانشگاهی شامل موضوعاتِ دفاتر خدمات سلامت و توسعه آن‌ها در کشور، برون سپاری خدمات بهداشت حرفه‌ای برای کارگاه‌های کوچک و معاینات شغلی، کنترل طغیان‌ها و بیماری‌های منتسب به آب و غذا، بحث‌های اجرایی کردن آئین نامه و قانون دخانیات بود. جمع بندی این مباحث برنامه‌های آینده مرکز سلامت محیط و کار را تبیین خواهد کرد.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.