سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصادف زنجیره ای در بزرگراه آزادگان

رییس مرکز فرماندهی وکنترل هوشمندترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: روز گذشته در محور بزرگراه آزادگان تصادف خسارتی مابین هشت وسیله رخ می‌دهد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد رازقی رییس مرکز فرماندهی وکنترل هوشمندترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص این خبر گفت: در ساعت ۱۴:۵۰ روز گذشته در محور بزرگراه آزادگان مسیر شرق به غرب محدوده پل رجایی تصادف خسارتی مابین هشت وسیله رخ می‌دهد.

رازقی ادامه داد: خودروی پژویی که در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان بر روی ترمز می‌زند و باعث می‌گردد که خود‌های پشت سر وی با یکدیگر برخورد نمایند.

وی افزود: اولین خودرویی که با پژو برخورد کرد پراید بود و به ترتیب وانت پیکان، پراید، ال نود، ریو، پراید و در نهایت نیسان با یکدیگر برخورد می‌نمایند که با این تصادف هشت وسیله‌ای ترافیک نسبتا سنگینی را در محدوده شاهد بودیم.

رازقی بیان داشت: به محض وقوع این حادثه و با رصدی که همکاران بنده در مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب از سطح معابر پایتخت دارند، نزدیکترین تیم کارشناسی پلیس راهور به موقعیت اعزام گردید و در ابتدا ضمن ایمن سازی معبر، نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداخت.

رازقی در خصوص علت اصلی این حادثه گفت: به علت عدم رعایت فاصله طولی، هر یک از این خودرو‌ها نسبت به خودروی جلویی مقصر می‌باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.