سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۲۴ هزار کیسه سیمان رایگان در ماژین

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: ۲۴ هزار و ۳۶۰ کیسه سیمان رایگان در بخش سیل زده ماژین دره شهر توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;  رضا اسماعیلی در بازدید از روند بازسازی مناطق سیل زده بخش ماژین از پرداخت هزار و ۵۲۸ فقره تسهیلات به مردم این منطقه خبر داد و گفت: بخش ماژین بر اساس سرشماری سال ۹۵ یک هزار و ۱۷۲ خانوار جمعیت دارد که تاکنون یک هزار و ۵۲۸ فقره تسهیلات تعمیر، احداث و معیشتی به آنان پرداخت شده است.

او افزود: بنیاد مسکن استان نهایت تعامل را با مردم بخش ماژین دارد به گونه‌ای که واحد‌های دارای چند خانوار، واحد‌های خالی از سکنه‌ای که متقاضی تمایل به تخریب یا تعمیر آن داشته و حتی واحد‌های قدیمی و مخروبه که مالک آن‌ها قصد نوسازی داشته اند نیز از این تسهیلات بهره‌مند شده اند.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام به خدمات انجام شده در بخش ماژین اشاره و تاکید کرد: تاکنون ۲۶۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه و ۴۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به مردم سیل زده بخش ماژین پرداخت شده است.

اسماعیلی اضافه کرد: تسهیلات پرداختی به سیل زدگان بخش ماژین یک هزار و ۵۴۸ فقره بوده که از این تعداد ۳۸۰ واحد احداثی، ۷۹۹ واحد تعمیری و ۳۸۹ فقره نیز تسهیلات معیشتی است.

او ارائه نقشه و پروانه ساختمانی و نظارت رایگان به ۳۸۰ واحد شهری و روستایی را از دیگر خدمات این بنیاد بیان کرد و گفت: توزیع یک هزار و ۲۱۸ تن سیمان رایگان معادل ۲۴ هزار و ۳۶۰ کیسه از دیگر کمک‌های صورت گرفته به مردم بخش ماژین بوده است.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام به واحد‌های احداثی شهر ماژین اشاره کرد و گفت: در مرحله نخست ۲۴ نفر برای اخذ تسهیلات احداثی در شهر ماژین به بانک معرفی شده اند که بدلیل عدم پیگیری و یا تخریب واحد قبلی از سوی متقاضیان تنها ۲ نفر موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

اسماعیلی افزود: در مرحله دوم نیز ۴۰ نفر از شهر ماژین جهت وام احداثی به بانک‌های عامل معرفی شده اند که در حال دریافت پروانه و شروع ساخت هستند.

انتهای پیام/اس

توزیع سیمان بین سیل زدگان ماژین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.