سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مواج شدن خلیج فارس / خودداری تردد شناور‌های سبک در محدوده جزایر غربی استان

بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان خلیج فارس امروز مواج است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان خلیج فارس امروز مواج است.

توصیه می‌شود با توجه به متلاطم بودن خلیج فارس شناور‌های سبک از تردد در محدوده جزایر غربی استان خودداری کنند. همچنین از اواخر شب شاهد افزایش باد‌های شمال شرقی در دریای عمان خواهیم بود که سبب مواج شدن شرق دریای عمان خواهد شد.

پدیده امروز در ساعات بعداز ظهر و شب افزایش بادهای شمال غربی در جزایر غربی استان خواهد بود که سبب متلاطم شدن جزایر کیش و لاوان خواهد شد.

طوفان گرمسیری (MAHA) که در محدوده ۱۹.۴ درجه شمالی و ۶۳.۶ طول شرقی، با سرعت باد مرکزی ۱۰۵ نات در درجه قدرت ۳ واقع شده است طی فردا با کاهش باد مرکزی آن به ۷۰ نات از قدرت آن به درجه ۱ کاسته می‌شود.

این طوفان تاثیر مستقیمی در جنوب ایران نخواهد داشت، اما تا روز‌های پایانی هفته جاری مناطق شرقی دریای عمان نسبتا مواج خواهد بود که توصیه می‌شود کشتی‌های فراساحلی از تردد دریایی در محدوده طوفان خودداری کنند.

از لحاظ دمایی موقتا روز چهارشنبه با توجه به کاهش رطوبت نسبی هوا در طول روز، افزایش ۱ تا ۲ درجه‌ای دما پیش بینی می‌شود، اما از روز پنجشنبه مجددا کاهش نسبی دما در استان خواهیم داشت.

انتهای پیام/م

خلیج فارس مواج می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.