سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرغامی در جمع راهپیمایان زاهدانی :

مقاومت و مقابله با آمریکا افتخار ایران اسلامی است

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی گفت: امروز همگان می‌دانند که افتخار مقاومت، مقابله و تسخیر سفارتخانه آمریکای جنایتکار و مبارزه با توطئه‌های این کشور در جهان متعلق به ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی  در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان زاهدان اظهار داشت: امروز سفارتخانه‌های آمریکا در جهان محلی برای جاسوسی و تخریب یک منطقه محسوب می‌شود، اما هیچ کشوری جرات مقابله با این توطئه را ندارد و تنها کشور پرچمدار مبارزه با آمریکا در جهان ایران است.

او  ادامه داد: ۴۱ سال قبل سفارتخانه آمریکا در تهران توسط دانشجویان مومن و پیرو خط امام (ره) تسخیر شد، سفارتخانه‌ای که به نام سفارت، لانه جاسوسی آمریکا در ایران اسلامی بود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی بیان کرد: ۴۴۴ روز افراد این سفارتخانه در گروگان دانشجویان بودند و موارد بسیار جاسوسی، افراد و شخصیت‌های وابسته شناسایی و رسوا شدند.

او اظهار داشت: ۴۰۰ دانشجو این حرکت بزرگ را به پشتوانه مردم انجام و طبل رسوایی آمریکا را در جهان به صدا در آوردند.

ضرغامی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا به جای متنبه شدن به دشمنی با ایران برخواست و توطئه‌های بسیاری را تاکنون علیه ملت ما انجام داده است.

او  بیان کرد: امروز مشخص شد به هیچ عنوان نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی گفت: آمریکا در این ۶ سال اخیر هیچ حرکتی برای برداشتن تحریم‌ها انجام نداد، بلکه تحریم‌های جدیدتری را نیز به کشور ایران تحمیل کرده است.

او  اظهار داشت: هم‌اینک هیچ راهی بهتر و نتیجه بخش‌تر از توجه به درون و استفاده از ظرفیت‌های داخلی و نیروی انسانی کارآمد نیست.

ضرغامی مردم سیستان و بلوچستان را مرزدارانی غیور و شجاع خطاب کرد و افزود: مردم این استان حق بزرگی بر گردن مردم سایر استان‌ها و مسئولان دارند چراکه تامین امنیت و نگهبانی مرز‌ها توسط مردمان شجاع و غیور این منطقه انجام می‌شود.

او  ادامه داد: مردم سیستان و بلوچستان قهرمانانی شجاع در طول تاریخ بوده و هستند که همواره برای حفظ جان سایر هم نوعان خود جان شیرینشان را نثار کرده‌اند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی بیان کرد: سیستان و بلوچستان محل نمایش اتحاد، برادری و رفتار صمیمانه ۲ جریان بزرگ مذهبی در دنیاست.

او  مردم سیستان و بلوچستان را مردمی بیدار، آگاه و بصیر دانست و افزود: این مردم همواره پیشتیبان نظام و رهبری بوده و اتحاد و همدلی افراد شرکت کننده در راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر زاهدان را به جرات می‌توانم بگویم در کمتر جایی دیده‌ام.

ضرغامی افزود: مردم ولایتمدار سیستان و بلوچستان با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند که این امر نیازمند توجه خاص و ویژه مسئولان به این منطقه است.

او سیستان و بلوچستان را استانی خاص با ظرفیت‌های ویژه و منحصر به فرد دانست و گفت: باید دولتمردان با مشورت و ارائه طرح مناسب این ظرفیت‌ها را شناسایی و درصدد رفع مشکلات این مردم برآیند.

انتهای پیام/ع

راهپیمایی ۱۳ آبان زاهدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.