سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مولوی ریگیان پور:

ملت ایران محکم‌تر از همیشه پای این نظام و انقلاب ایستاده‌اند

امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز با وجود همه تنگنا‌هایی که آمریکا و متحدانش برای ایران ایجاد کرده‌اند نشان می‌دهد ملت ایران محکم‌تر از همیشه پای این نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مولوی عبدالرحیم ریگیان‌پور امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه در حاشیه حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان  اظهار داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز با وجود همه تنگنا‌هایی که آمریکا و متحدانش برای ایران ایجاد کرده‌اند نشان می‌دهد ملت ایران محکم‌تر از همیشه پای این نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه گفت: آمریکا همواره در برهه‌های زمانی مختلف ثابت کرده غیرقابل اعتماد است و امروز بر همه ملت ایران یقین شده مذاکره با این دولت مستکبر هیچ مشکلی را حل نمی‌کند و نمی‌تواند در هیچ زمینه‌ای راهگشا باشد.

وی خاطرنشان کرد: صرف زمان برای مذاکره با آمریکا تنها موجب عقب‌ماندگی کشور در عرصه‌های مختلف می‌شود و مسئولان ما باید برای حل مشکلات تنها بر توان داخلی تکیه کنند و عرصه را برای جوانان باز کرده با معجزه پیشرفت سریع با تکیه بر ظرفیت داخل را مشاهده کنند.

مولوی ریگیان‌پور با تاکی بر اینکه آمریکا جز جنایت و توطئه هیچ عملکرد دیگری در کارنامه ندارد، ادامه داد: آمریکا رو به افول است و به یاری خداوند جمهوری اسلامی ایران رو به پیشرفت است و در آینده نه چندان دور دنیا شاهد ایستادن ملت ایران بر قله‌های تمدنی خواهد بود.

انتهای پیام/ع

آمریکا رو به افول است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.