سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با سراسر کشور:

راهپیمایی۱۳ آبان با حضور مردم ولایتمدار لرستان آعاز شد+تصاویر

راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان صبح امروز هم‌ زمان با سراسر کشور در استان لرستان آغاز شد، تا مردم همیشه در صحنه لرستان حماسه‌ای دیگر از جنس حضور و غیرت بیافرینند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان صبح امروز هم‌ زمان با سراسر کشور در استان لرستان آغاز شد، تا مردم همیشه در صحنه لرستان حماسه‌ای دیگر از جنس حضور و غیرت بیافرینند.
در این آئین ضد استکباری مردم تمام شهر‌های لرستان یکپارچه و متحد با سردادن "الله‌اکبر" بار دیگر عشق و علاقه خود را به انقلاب و نظام به رخ جهانیان کشیدند.
مردم ولایتمدار لرستان در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به خیابان آمده‌اند تا با حضور گسترده خود بار دیگر با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق ببندند .
در این راهپیمایی مردم به‌منظور برائت از استکبار جهانی و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی شعار‌های کوبنده «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود» سر دادند.
در این مراسم باشکوه دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب، فرهنگیان و اقشار مختلف مردم حضور دارند و با آرمان‌های امام و رهبری تجدید بیعت کرده و جنایت‌های آمریکا و استکبار را محکوم می‌کنند.

گفتنی است یوم الله ۱۳ آبان که به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در تقویم جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است، سالروز سه رویداد مهم تاریخ معاصر کشور یعنی سالروز تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه، سالروز به شهادت رسیدن دانش آموزان در جریان مبارزه با رژیم ستم‌شاهی در سال ۱۳۵۷ و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸ است.

 

 

انتهای پیام/سارا بابایی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.