سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر انجام شد؛

غبارروبی مزار شهدای گمنام درالبرز

رئیس جمعیت هلال احمر کرج از کوه پیمایی اعضای جمعیت هلال احمر کرج و تجدید پیمان با شهدا به مناسبت گرامی داشت سالروز تاسیس سازمان جوانان خبر داد.

سید هاشم فتح الله نژاد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، گفت: کوهپیمایی پرسنل و اعضای جوانان و کانون‌های دانشجویی جمعیت هلال احمر شهرستان کرج به منظور عمل به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش انجام ورزش کوهپیمایی به عنوان ورزشی همگانی، ساده، سالم و کم هزینه و همچنین ایجاد علاقه و انگیزه در اعضای جوانان جهت آشنایی با اصول اولیه کوهپیمایی و جست و نجات در کوهستان، در دامنه کوه عظمیه شهرستان کرج برگزار شد.

او افزود: رضازاده، مسئول پایگاه امداد و نجات کوهستان عظیمیه و مربی کوهستان جمعیت هلال احمر، ضمن بیان اصول اولیه پیمایش، کوهپیمایی را یکی از ورزش‌های ساده و کم هزینه و در عین حال بسیار مفید برای کاهش وزن و حفظ سلامت جسمی و روانی عنوان کرد.

هاشم نژاد در ادامه گفت: آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان هلال احمر با شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت باعث تقویت روحیه ی ایثارگری آنان خواهد شد و در واقع این فرهنگ جزئی از اصول هلال احمر است.

انتهای پیام/د.خ

کوهپیمایی اعضای هلال احمر کرج

برچسب ها: هلال احمر ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.