سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی سپاه پاسداران:

سیزدهم آبان،مناسبتی پر افتخار برای ایران

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت:۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، یک مناسبت پر افتخار برای ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنرانی خود به مناسبت سیزدهم آبان ماه در البرز گفت: سیزدهم آبان ماه سالروز مبارزه ملت ایران علیه استبداد و استکبار است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران افزود:۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، یک مناسبت پر افتخار برای ملت ایران است.

او ضمن  ضمن تقدیر و تشکر از مردمی که در سنین مختلف برای بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان آمدند، افزود: پیر و جوان و مسئولان مختلف گردهم آمدند تا این اجتماع متحد و یک دست را شکل دهند. ملت ایران در کنار تمام ملت‌های مختلف جهان پر افتخار و صاحب امتیاز و فضیلت است.

سردار جوانی گفت: جوانان ما در میان ملتی که گذشتگان آنان مسیر پر افتخاری آغاز و چله پرافتخاری را گشت سرگذاشتند، آمدند تا نشان دهند ادامه دهنده این راهند.

او با اشاره به اینکه ملتی ایران مردمی است که چهل سال از دوران استکبار ستیزی آن‌ها می‌گذرد، گفت: هر ساله باشکوه‌تر آئینی همچون ۱۳ آبان را پشت سر می‌گذراند. جهانیان نظاره گر ایران اسلامی هستند و تمامی اقشار جامعه به ویژه قشر جوان خالق این حماسه‌های بزرگ هستند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران جمهوری ایرامی ایران گفت: امروز ملت ایران در پرتو بصیرت، هوشمندی، آگاهی و ولایت پذیری با صبوری کردن چله استکبار ستیزی و مقاومت را از راه برداشته اند. دفاع از مظلومان و حفاظت از حق در دستورکار جمهوری اسلامی ایران قرار داشته است و همواره سعی داشته ایم فرهنگ استکبار ستیزی را به خارج از منطقه تعمیم دهیم.

سردارجوانی با بیان اینکه فرهنگ ایستادگی و استکبار ستیزی در جهان مورد مطالعه قرارگرفته است، گفت: ملت ایران در طول این چهل سال نه تنها از سنگ اندازی‌ها و هر نوع توطئه خسته نشده است بلکه به مقاومت خود می‌افزاید.

او افزود: فرهنگ جمهوری اسلامی ایران مشق و الگو برای آزادی‌خواهان است و افرادی که به دنبال استکبار هستند از این موضوع عصبی و ناراحت هستند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سه اتفاق بزرگ در تاریخ سیزده آبان که توسط مردم جمهوری اسلامی انجام شده است، گفت: این امر نمونه از حرکت‌های انقلابی ما طبق تمامی ارزش‌های انسانی و اسلامی است. البته دشمن می‌خواهد در جهات مختلف برای امر مبارزه با استکبار تردید ایجاد کند اما ملت می‌دانند که حرکت استکبار ستیزانه طبق آموزه‌ها و توصیه های دینی اقدامی موفقیت آمیز است.

سردار جوانی با بیان اینکه تکریم انسانی طبق مبانی دینی اسلامی واجب است، افزود: مستکبرینی که بر علیه جمهوری اسلامی ایران شعار سر می دهند، خودبین، خودخواه، همسو با زورگویان و همراه با تروریست‌ها هستند.

انتهای پیام/ش

سخنران راهپیمایی سیزدهم آبان در البرز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.