سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماسه ای باشکوه ،همزمان با سراسر کشور

راهپیمایی ۱۳ آبان در البرز برگزار شد+تصاویر

نقشه‌های شوم دشمنان، عزم البرز نشینان را برای حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳آبان سال ۹۸ راسخ‌تر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز،امروز سیزدهم آبان ،روز ملی «مبارزه با استکبار جهانی» در جمهوری اسلامی ایران است،شرکت‌کنندگان البرزی نیز همپای مردم سراسر ایران  در راهپیمایی روز ۱۳ آبان، با سردادن شعار‌های "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

 

امسال نیز راهپیمایی ۱۳آبان پررنگ تر از سال های گذشته از میدان توحید کرج به سمت مصلای این شهر با حضور پرشور مردمی با صلابت تر از سال های گذشته برگزار شد .

مردم استان البرز همراه و همگام با ملت بزرگ انقلاب ایران اسلامی ضمن گرامی داشت این روز ،با حضور باشکوه و دشمن شکن در راهپیمایی ۱۳ آبان  مثل گذشته  با تبعیت از ولایت فقیه و سرلوحه قرار دادن رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی  نشان دادند که در برابر هرگونه تحریم و تهدید دشمن ایستادگی خواهند کرد.

حضور پررنگ قشر نوجوان و جوان در راهپیمایی عظیم سیزدهم آبان سال نود وهشت به دشمنان خوش خیالی همچون آمریکا نشان داد که نسل جوان جمهوری اسلامی ایران نه تنها تحت تأثیر تهاجم‌های فرهنگی قرار نگرفتند بلکه مقابل زیاده خواهی و زورگویی دشمنان همچون جوانان زمان جنگ هشت سال دفاع مقدس خواهند ایستاد و مثل همیشه دشمنان را به زانو در می‌آورند.

 

البرزنشینان در این روز فراتر از هر رنگ، قوم، قبیله، سیاست و مذهبی به خیابان ها آمدند تا بار دیگر اتحاد و همبستگی خود را به رخ جهانیان بکشند.

شرکت کنندگان در این مسیر با در دست داشتن پلاکاردهایی بر ضرورت تداوم مبارزه با ظلم و حمایت از مظلومان جهان تاکید کرده و با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر اسرائیل» ، «الله اکبر» بار دیگر ضمن ابراز انزجار خود از استکبار جهانی، نابودی آمریکای جنایتکار را خواستار شدند.

 

 

این راهپیمایی در مرکز استان از میدان توحید آغاز و به سمت بلوار امامزاده حسن (ع) ادامه یافت و سپس در مقابل مصلی امام خمینی(ره) خاتمه یافت.

درمراسم پایانی راهپیمایی سیزدهم آبان سال نود وهشت ، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سخنرانی پرداخت.

انتهای پیام/د. ش

سیزده آبان، روز دانش آموز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.