سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فریاد مرگ بر استکبار در آسمان پایتخت وحدت طنین انداز شد + تصاویر

راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همزمان با سراسر کشور با شرکت اقشار مختلف مردم شیعه و سنی، دانشجویان و دانش آموزان سیستان و بلوچستان در ۵۰ نقطه استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، یک بار دیگر ضمن اعلام انزجار از استکبار و صهیونیست، حمایت خود را از بیداری اسلامی اعلام کردند.

امروز مردم ولایتمدار سیستان و بلوچستان نیز همچون سال‌های گذشته با حضور فعال در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر اقتدار، عظمت و ایستادگی خود را در مقابل دشمنان نشان می‌دهند.

راهپیمایی ۱۳ آبان ماه به مناسبت روز دانش آموز، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همزمان با سراسر کشور و باحضور با شکوه مردم شهید پرور سیستان و بلوچستان درحال برگزاری است.

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در زاهدان از میدان آزادی تا تقاطع مصطفی خمینی و آزادی آغاز شده و لحظه به لحظه بر جمعیت راهپیمایان افزوده می‌شود و راهپیمایان با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خشم انزجاز خود را از استکبار جهانی و یزیدیان زمانه ابراز کردند.

۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی به یک روز ملی تبدیل شده است و ملت‌ها با پیروی از انقلاب اسلامی ایران با استکبار جهانی مبارزه می‌کنند.

دانش آموزان در سال ۱۳۵۷ با نثارخون شان جامعه را بیدار و انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده و ۱۳ آبان را برای ما به یادگار گذاشتند.

راهپیمایی باشکوه ۱۳آبان در شهرستان قصرقند

راهپیمایی باشکوه ۱۳آبان در شهرستان بزمان

راهپیمایی باشکوه ۱۳آبان در شهرستان دلگان

راهپیمایی باشکوه ۱۳آبان در شهرستان میرجاوه

راهپیمایی باشکوه ۱۳آبان در شهرستان قریقری هیرمند

راهپیمایی باشکوه ۱۳آبان در شهرستان زاهدان

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ع

راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان  در سیستان وبلوچستان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.