سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز

نمایشگاه گردشگری پارس، آذرماه امسال در شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ظفر افشون معاون گردشگر و امور زائران استانداری فارس از برگزاری نمایشگاه گردشگری پارس در روز‌های ۲۶ تا ۲۹ آذرماه در شیراز خبر داد و بر لزوم حضور تاثیرگذار فعالان حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان فارس در این نمایشگاه تاکید کرد.

او افزود: برگزاری این نمایشگاه تنها وظیفه یک نهاد نیست بلکه یک کمیته متشکل از نمایندگان دستگاه‌های مختلف وظیفه برنامه ریزی و برگزاری را عهده دارند.

افشون با بیان اینکه نمایشگاه‌ها موتور محرکه و حلقه‌ای مهم در زنجیره گردشگری محسوب می‌شوند، لزوم حضور فعال‌تر عشایر در نمایشگاه گردشگری پارس را یادآور و متذکر شد: اداره کل امور عشایر استان فارس در برگزاری این نمایشگاه حضوری فعال داشته باشد.

او همچنین به نقش حائز اهمیت بخش خصوصی خصوصی در تقویت صنعت گردشگری اشاره کرد و گفت: دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه و ذی نفعان بخش خصوصی و همه دستگاه‌های مرتبط باید همکاری لازم را برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد داشته باشند.

معاون استانداری فارس بر حضور فعال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی در برگزاری نمایشگاه و ایجاد شور و نشاط در حین برپایی این رویداد گردشگری تاکید کرد.

افشون ابراز امیدواری کرد: با برگزاری رویداد‌های مشابه، ضمن معرفی هرچه بیشتر و بهتر توانمندی‌های فارس، شاهد حضور و جذب سرمایه‌گذاران در صنعت گردشگری و در نهایت اشتغال مناسب باشیم.
انتهای پیام/م

شیراز میزبان نمایشگاه گردشگری پارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.