سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غربالگری از شیوع بیماری‌ها در زندان جلوگیری می‌کند

مدیرکل بهداشت ودرمان سازمان زندان‌های کشور گفت: غربالگری واقدامات پیشگیرانه از شیوع انواع بیماری‌ها در زندان جلوگیری می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  دکتر مهرزاد تشکریان مدیرکل بهداشت ودرمان سازمان زندان‌های کشور شامگاه یکشنبه دربازید از زندان مرکزی بندرعباس وارزیابی فعالیت‌های بهداشتی و درمانی این زندان افزود: زندگی گروهی و دسته جمعی در زندان‌ها می‌تواند زمینه ساز بروز برخی از بیماری‌ها شود که نیاز است با غربالگری و اقدامات پیشگیرانه از شیوع آن جلوگیری کرده و سلامت زندانیان را ارتقا بخشید.

او بیان داشت: باید با آموزش به مددجویان و بالا بردن مسائل بهداشتی ودرمانی در زندان سطح سلامت آنان را ارتقا بخشید.

مدیرکل بهداشت ودرمان زندان‌های کشور اظهارداشت: راه اندازی مرکز جامع سلامت و مرکز مشاوره و روان درمانی در زندان بندرعباس، اقدامی شایسته است که در پیشگیری، درمان و کنترل بیماری‌های واگیر مددجویان بسیار اثرگذار می‌باشد.

تشکریان تصریح کرد: اقداماتی که در حوزه بهداشت و درمان در زندان بندرعباس انجام شده، نقش تاثیرگذاری در ارتقاء سلامت مددجویان داشته است.

او با اشاره به اینکه کار در محیط زندان سخت و آسیب زاست، خواستار پایش مداوم سلامت کارکنان شد.

علی استادی مدیرکل زندان‌های هرمزگان نیز گفت: اقدامات پیشگیرانه در برابر بیماری ها، توسعه بهداشت عمومی و درمان بیماران در کوتاه‌ترین زمان ممکن در زندان‌های استان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ز

صحبت های مدیرکل بهداشت ودرمان سازمان زندان‌های کشور در بندرعباس

برچسب ها: وزارت بهداشت ، زندان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.