سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی جامعه کار و تلاش سیستان و بلوچستان

معاون اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت:نفرات برگزیده چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی ویژه کارگران، تعاونگران، مددجویان بهزیستی و روستاییان و عشایر استان در رشته‌های مختلف معرفی و از آن‌ها تجلیل شد.

سید مهدی امیرجهانشاهی  معاون اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: با برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی ویژه کارگران، تعاونگران، مددجویان بهزیستی و روستاییان و عشایر سیستان و بلوچستان؛ نفرات برگزیده در رشته‌های مختلف معرفی و از آن‌ها تجلیل شد.

سید مهدی امیرجهانشاهی افزود: چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش استان، به مدت یک روز در زاهدان برگزار شد.

او گفت: در این دوره از مسابقات ۴۰ قاری از سراسر استان در رشته‌های تحقیق، ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء و حفظ ۱۰ جزء به رقابت پرداختند.

معاون اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه نفرات اول هر رشته به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند افزود: مرحله کشوری مسابقات قرآنی جامعه کار و تلاش، دی ماه سال جاری به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی ویژه کارگران برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.