سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استان کرمانشاه به عنوان مرکزیت غرب کشور دارای مزیت های ممتازی است

معاون امور صنعتی و تجارت پدافند غیرعامل کشور گفت: استان کرمانشاه به عنوان مرکزیت غرب کشور از جایگاه و اهمیت بالایی به لحاظ صنعتی و معدنی،خصوصا تجاری داشته و دارای مزیت های ممتازی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جلالی؛ معاون امور صنعتی و تجارت پدافند غیرعامل کشور، ضمن تبریک هفته پدافند غیرعامل گفت :'استان کرمانشاه به عنوان مرکزیت غرب کشور از جایگاه و اهمیت بالایی به لحاظ صنعتی و معدنی،خصوصا تجاری داشته و دارای مزیت های ممتازی است، بنابراین طبیعی است که از لحاظ پدافند غیرعامل نیز باید توجه ویژه‌ای به این زیرساخت ها داشته باشیم.

جلالی نیز در این دیدار با خطاب قرار دادن مردم کرمانشاه تحت عنوان مردمی مقاوم، سلحشور و خوش فکر گفت: در زمینه برنامه ریزی های کلان در خصوص پدافند غیر عامل به استان کرمانشاه توجه و نگاه ویژه ای صورت گرفته است که امیدواریم بتوانیم این برنامه ها را جامه عمل بپوشانیم.

معاون پدافند غیر عامل کشور در ادامه افزود: ما در حوزه صنعت تکالیفی داریم که آموزش های عمومی و تخصصی پدافند غیر عامل از مهم ترین کارهایی است که در دستور کار خود قرار داده ایم.

معاون امور صنعتی و تجارت پدافند غیر عامل کشور در ادامه افزود: سارمان صنعت، معدن و تجارت به دلیل گستردگی وظایف و فعالیت هایی که دارد از اهمیت ویژه ای در خصوص پدافند غیر عامل برخوردار است، بنابر این در صدد هستیم تا تمام جنبه های مربوط به تهدیداتی که در پدافند غیر عامل وجود دارد را متصور شویم و با کمک و همفکری بایکدیگر به سمتی برویم تا در زمان اضطرار آسیبی نبینیم و دغدغه های مردم را کاهش دهیم.

جلالی گفت: این واحد تولیدی در بیشتر حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری از توان داخلی استفاده کرده بنابراین تتهدیداتی در این زمینه وجود ندارد.

معاون امور صنعتی و تجاری سازمان پدافند غیر عامل کشور تاکید کرد: سیمان سامان باید در زمینهR &D نیز باید فعالیت های زیادی داشته باشد تا بتوان این سرمایه گذاری که در سایه مدیریت خوبی که ایجاد شده به نتیجه مطلوب برسد.

او  در ادامه افزود: این واحد تولیدی باید در زمینه توسعه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بهره گیرد تا بتواند واحدهای زیرمجموعه را نیز راه اندازی کند.

 جلالی در پایان افزود: با توجه به تعدد کارخانجات سیمان در کشور تهدیدات جدی در این زمینه نداریم به خصوص در این واحد تولیدی اقدامات خوبی در این خصوص انجام شده بنابراین مشکلی نخواهیم داشت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در ادامه به صعود پنج پله ای استان از لحاظ بیکاری اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، استان کرمانشاه دیگر رتبه اول بیکاری کشور را ندارد و این مهم به اهتمام مدیران ارشد استان و به دلیل اقدامات موثر آنان در حوزه اقتصادی محقق شده است.

 دارابی با بیان مطلب فوق افزود: در زمینه تنظیم بازار نیز اقدامات خوبی در استان صورت گرفته به نحوی که از ظرفیت و توان فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی و ادارات استفاده کرده و حداکثر تلاش خودرا به عمل آورده ایم تا در زمینه اقلام و کالاهای اساسی و ضروری کمبود وجود نداشته باشد و مردم در زمینه تأمین ارزاق عمومی با مشکلی مواجه نشوند.

رئیس سازمان صنعت استان در ادامه تاکید کرد: ما زمانی را سپری می کنیم که کشور در جنگ اقتصادی به سر می‌برد و شرایط سختی را برای صنعت گران و تجار به وجود آورده،بنابراین با قوانین جاری نمی توان مشکلات را مرتفع نمود، بلکه عبور از این تحریم‌ها نیازمند اقدامات جسورانه مدیران است.

 دارابی در پایان افزود: انجام امور مربوط به پدافند غیر عامل نیازمند منابع مالی است، آن هم باید منبعی غیر از منابع استانی در اختیار دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد.



انتهای  پیام/ز

بازدید معاون امور صنعتی و تجارت پدافند غیرعامل کشور از کارخانه سیمان  کرمانشاه

 

برچسب ها: صنعت ، صادرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.