سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار تهران خبرداد؛

کارگران و فعالان اقتصادی سربازان جبهه اقتصادی هستند

محسنی بندپی گفت: کارگران و فعالان اقتصادی سربازان جبهه اقتصادی هستند که در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در هیجدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به لزوم همکاری بانک ها جهت پرداخت تسهیلات گفت: تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ مخصوص حوزه اشتغال است و با توجه به اینکه در بخش کشاورزی راندمان خوبی داریم باید این حوزه مورد توجه جدی قرار گیرد.

او با بیان اینکه بانک ها و بویژه بانک سپه در زمینه پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ باید فعال تر عمل کنند، گفت: باید مسیر تولید هموار شده و به رونق تولید کمک کنیم.

استاندار تهران سپس با اشاره به بررسی مشکلات فعالان افتصادی رباط کریم اظهار کرد: بر اساس جلسه امروز مشکل سوخت ریخته گران رباط گریم رفع شد و شهرک های صنعتی رباط کریم هم دارای محدوده شدند تا فعالیت آنها ارتقا پیدا کند.


بیشتر بخوانید: زور تولیدکنندگان به واردات چی‌های گندم نرسید/ به بن بست کشاندن خودکفایی با سیاست نادرست


محسنی بندپی با تاکید بر تامین زیرساخت واحدهای صنعتی و تولیدی اظهار کرد: گازرسانی به ۶۸‌ واحد تولیدی و صنعتی رباط کریم انجام می شود تا بتوانند فعالیت داشته باشند.

استاندار تهران با اشاره به ضرورت حمایت از تولید خاطرنشان کرد: باید همه جانبه از تولید حمایت کنیم چرا که کارگران و فعالان اقتصادی سربازان جبهه اقتصادی هستند که در برابر دشمنان ایستادگی می کنند.

انتهای پیام/

همه جنبه های تولید باید حمایت شوند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.