سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر در خط مقدم مقابله با ناهنجاری‌ها قرار دارند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر آسفالت‌کنندگان این جاده پرخطر هستند که در این دوران خاص جان و آبروی خود را فدا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدعبدالله ارجاعی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی در همایش طلایه‌داران معروف گلبهار، گفت: طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر در دوران کنونی جان و آبروی خود را کف دست گرفته‌اند تا جاده امر به معروف و نهی از منکر را آسفالت کنند.

او ادامه داد: این جاده یادگار بزرگ مردانی است که عزت و افتخار اسلامی، غیرت علوی و حجاب فاطمی را نصیب این مرز بوم کردند و نتیجه آن رشادت و دلیری است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی با اشاره به اینکه دادن آبرو سخت‌تر از جان دادن است، گفت: این یک سنت الهی است و سپاه اسلام به فضل الهی از این راه عبور خواهد کرد و دوران همگانی شدن امر به معرف و نهی از منکر نیز فرا خواهد رسید.

ارجاعی با بیان اینکه روزی عامران به معروف و ناهیان از منکر به جایگاه اصلی خود رسیده و ما در آن روز خاص به حال آنان غبطه خواهیم خورد، افزود: امروز امر به معروف و نهی از منکر مردم به مردم آسان‌ترین معروف و منکر است در صورتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی مهمترین امر به معروف و نهی از منکر را در مسئولان در هر جایگاه می‌دانند.

او ادامه داد: باید همه مسئولان در هر نقطه، سمت و جایگاهی که قرار دارند به رسالت و وظیفه خود در این جایگاه به درستی عمل کنند و در آن صورت است که شاهد همگانی شدن این فریضه الهی در سطح جامعه خواهیم بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی امر به معروف و نهی از منکر را دارای شرایطی خاص دانست و گفت: عامران به معروف و ناهیان از منکر باید با رعایت اخلاق و انصاف در این راه عمل کرده و از اقداماتی که منجر به توهین به افراد خواهد شد به‌ شدت پرهیز کنند.

انتهای پیام//ف.س
 

عامران به معروف ناهیان از منکر اخلاق و انصاف را رعایت کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.