سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی:

۴۱۸ مناقصه در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد

طلایی گفت: در ستاد وزارت جهاد کشاورزی طی سال‌های اخیر تعداد ۴۱۸ مناقصه با حجم ریالی ۴۲۰۰ میلیارد تومان برگزار شده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، محمدرضا طلایی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در کارگاه آموزشی مناقصات، اظهار کرد: اهمیت مناقصات در معاملات و فرآیند‌های دولتی بر کسی پوشیده نیست و متولیان مربوط باید به وظیفه‌ای که بر عهده گرفته اند به خوبی آگاه باشند.

وی با اشاره به اینکه در این حوزه فرصتی برای اشتباه وجود ندارد و در فرآیند برگزاری مناقصات حتی نمره ۱۹  برای ما و مراجع نظارتی قابل قبول نیست و مردودی محسوب می‌شود، افزود: قوانین و مقررات در این حوزه به روشنی مشخص است و جایی برای تفسیر و اعمال سلیقه وجود ندارد و اگر ابهام وجود داشته باشد، در حین انجام فرآیند و قبل از تصمیم گیری باید با هماهنگی و استعلام از مراجع نظارتی رفع ابهام شود.

طلایی با بیان اینکه تعداد و حجم مناقصات در ستاد وزارت جهاد کشاورزی در این دولت بی نظیر بوده است، گفت: تنها در ستاد وزرات طی سال‌های اخیر تعداد ۴۱۸ مناقصه با حجم ریالی ۴۲۰۰ میلیارد تومان برگزار شده است.


بیشتر بخوانید: توزیع ۵۹۰ هزار تن بذور اصلاح شده گندم و جو در بین کشاورزان


وی بر اهمیت آموزش و بازآموزی در این حوزه تاکید کرد و افزود: لازم است جلسات هماهنگی و کارگاه آموزشی به صورت مستمر برای سازمان‌های ملی و سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها برگزار شود.

طلایی در پایان تصریح کرد: جلسات مناقصات و مزایده به دلیل اهمیت و حساسیت باید به صورت شفاف و با حضور کامل عوامل مربوطه برگزار و کلیه فرایند‌ها طبق مقررات مستند سازی شود.

انتهای پیام/

ارزش ریالی مناقصه‌های وزارت جهاد کشاورزی به ۴۲۰۰ میلیارد تومان می‌رسد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.