سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۲۰ درصدی کرایه اتوبوس شهری بندرعباس

نرخ کرایه اتوبوس در شهر بندرعباس ۲۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،نرخ کرایه اتوبوس با تصویب شورای شهر در شهر بندرعباس به افزایش ۲۰ درصدی یافت.

در جلسه ۱۳۷ رسمی شورای شهر بندرعباس که با دستور کار افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس برگزار شد اعضا با بررسی این پیشنهاد نهایتا به افزایش نرخ کرایه اتوبوس رای مثبت دادند.

در این جلسه که با حضور معاونت حمل و نقل شهرداری بندرعباس برگزار شد، شهرداری پیشنهاد ۳۷۰ برابری قیمت اتوبوس را تقدیم کمیسیون حمل و نقل شورای شهر کرده بود که در بررسی‌های این کمیسیون نهایتا به افزایش ۲۰ درصدی تقلیل یافت.

این پیشنهاد در صحن شورا به رای گذاشته شد که در نهایت پس از اعلام نظر موافقان و مخالفان و به رای گذاشتن این طرح، با ۷ رای موافق و ۳ رای مخالف نرخ کرایه اتوبوس شهری در بندرعباس افزایش و از ۱۰ هزار ریال به ۱۲ هزار ریال تغییر یافت.

دیگر پیشنهاد شهرداری افزایش میزان نرخ کرایه اتوبوس ویژه دانشگاه هرمزگان تا ۵۰ درصد بود که پس از بررسی در کمیسیون حمل و نقل شورای شهر این زقم به ۲۵ درصد کاهش یافت و پس از چکش کاری در صحن شورا و اعلام نظر اعضا این پیشنهاد با ۵ رای موافق و ۵ رای مخالف نهایتا به تصویب نرسید تا کرایه ۲۰ هزار ریالی اتوبوس دانشگاه هرمزگان بدون تغییر باقی بماند.

پیشنهاد بعدی شهرداری و معاونت حمل و نقل شهرداری افزایش ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی‌های بندرعباس بود که این پیشنهاد در کمیسیون عمران و حمل و نقل شهرداری بندرعباس تا میزان ۱۵ درصد کاهش یافت.

این پیشنهاد نیز پس از بحث‌های فراوان و اعلام نظرات مخالفان و موافقان، مقرر شد دوباره به کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر بازگردد و پس از بررسی‌های تخصصی‌تر دوباره به صحن علنی شورا برای تصمیم‌گیری نهایی برگردد.


انتهای پیام/ر


افزایش نرخ کرایه اتوبوس‌های درون شهری بندرعباس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.