سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت یوم الله۱۳ آبان:

پیام مشترک نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار زنجان

سیزدهم آبان، روز تجلی دوباره آزادگی و شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حجت الاسلام والمسلمین خاتمی، نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان وحقیقی، استاندار زنجان در پیام مشترکی از دانش‌آموزان و دانشجویان وهمه اقشار مردم دعوت کردنددر راهپیمایی ۱۳ آبان حضور حماسی داشته باشند.

در این پیام آمده است:۱۳ آبان هرسال به پاس مجاهدت و تلاش دانش‌آموزان و دانشجویان این مرز و بوم در مقابله با استبداد و استکبار که بیش از چهار دهه بر ملت ایران سایه افکنده، روز ملی مبارزه با استکبار نام گرفته است، این روز تاریخی و حماسی یادآور شکست هیمنه دشمنان و بویژه آمریکا و استکبار جهانی بدست ملت غیور ایران است که در برابر یکپارچگی، اتحاد و عظمت مردم و نظام جمهوری اسلامی توان مقابله نداشته و ندارد.

همچنین تاکید شده است مردم با بصیرت و هوشیار ایران همواره در طول تاریخ این کشور در برابر ظلم و توطئه‌های بیگانگان ایستادگی کرده و با توکل به خدا، اتکا به قدرت عظیم مردم و رهبری فرزانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب به شکست استکبار جهانی مبادرت ورزیدند و با حضور گسترده خود، ابهت پوشالی آمریکای جنایتکار و سایر ابرقدرت‌های مستبد دنیا را در هم شکستند.

امروزه نیز ملت آگاه، با بصیرت و همیشه‌درصحنه ایران برای حفظ آرمان‌های انقلاب و پیروی از راه شهیدان در یوم الله ۱۳ آبان به میدان می‌آیند تا بار دیگر عظمت خود را به رخ جهانیان بکشند.

تمامی مدیران و مسئولین نیز همراه و همدل با مردم در این روز بزرگ به ندای رهبر فرزانه لبیک گفته و همه توان خود را برای خدمت شایسته به ملت به کار خواهند گرفت تا ایران اسلامی آبادتر در مسیر توسعه و بالندگی پیش برود.
 
 
انتهای پیام/ر

دعوت پیام مشترک نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.