سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت‌های ترافیکی ویژه ۱۳ آبان در زاهدان اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان گفت: محدودیت‌های ترافیکی ویژه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان فردا دوشنبه در شهر زاهدان اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سرهنگ علی نام درست رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان  با بیان اینکه شروع محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۶ صبح است اظهار داشت: در محدوده میدان و طول بولوار آزادی در مسیر جنوب به شمال از میدان پاسداران به سمت تقاطع پاسداران و مطهری، بولوار مطهری مسیر شرق به غرب تا میدان آزادی، زیرگذر میدان امام علی (ع) از تقاطع شهید بهشتی به سمت بولوار شهید مطهری و خروجی میدان امام علی (ع) به سمت میدان آزادی مسیر غرب به شرق شامل این محدودیت‌هاست.

او تصریح کرد: همچنین در میدان شهدا مسیر غرب به شرق به سمت تقاطع آزادی، خیابان شهید مصطفی خمینی از تقاطع طالقانی به سمت بولوار آزادی، خیابان امام خمینی (ره) تقاطع آیت الله سیستانی به سمت تقاطع آزادی مسیر شرق به غرب، تقاطع سعدی - آزادی از تقاطع طالقانی و مصطفی خمینی مسیر غرب به شرق محدودیت ترافیکی خواهیم داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تمامی فرعی‌های منتهی به بولوار و میدان آزادی از ساعت ۶ صبح تا پایان راهپیمایی شامل محدودیت ترافیکی است و امکان تردد خودرو در این مسیر‌ها وجود ندارد.

او از شهروندان خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، همکاری‌های لازم را با ماموران پلیس راهور مستقر در مسیر‌های ویژه مکان‌هایی که محدودیت ترافیکی اعمال شده داشته باشند و از پارک خودرو‌ها در مسیر‌های راهپیمایی خودداری کنند.

انتهای پیام/گ

محدودیت‌های ترافیکی ویژه ۱۳ آبان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.