سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر نهاد مردمی اقتصادمقاومتی خراسان رضوی:

مهمترین گام مثلث توسعه اقتصادی ایجاد اعتماد در مردم است

دبیر نهاد مردمی اقتصادمقاومتی خراسان رضوی گفت: مهمترین گام در مثلث توسعه اقتصادی، ایجاد اعتماد و اطمینان خاطر در مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اکبر لبافی دبیر نهاد مردمی اقتصادمقاومتی خراسان رضوی در نشست بررسی موانع و مشکلات معین‌های اقتصادی شهرستان جغتای گفت: در مثلث توسعه اقتصادی حضور امام جمعه، رئیس دادگستری، نمایندگان مجلس و فرمانداری به منظور انعطاف قوانین در حل مشکلات توسعه و اشتغال زایی و حضور اساتید دانشگاه‌ها و مشاوران به منظور علمی کردن طرح‌ها و از بین بردن مشکلات این طرح‌ها است.

مرتضی محبی فرماندار شهرستان جغتای هم در این جلسه افزود: در شهرستان جغتای ۴ معین اقتصادی شهرستانی و یک بانک به عنوان معین کشوری وجود دارد و با توجه به کشاورزی بودن شهرستان، به دنبال آن هستیم تا معین‌های اقتصادی مایحتاج سبد خانواده را تامین کنند.

او با بیان اینکه با برگزاری جلسات در روستا‌ها اولین گام‌های خود را به منظور ایجاد اعتماد مردم به دولت برداشته ایم تصریح کرد: به طوری که ۲۰۰ خانوار با دادن کارت یارانه خود زمینه ساخت بزرگترین گلخانه هیدروپونیک را در غرب استان فراهم کرده اند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 
 

اولین گام‌های خود را به منظور ایجاد اعتماد در مردم برداشته ایم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.