البته هنسی به قدرت استاندارد موتور هلکت قانع نبوده و آنرا با پکیجی بنام HPE۱۰۰۰ ارتقاء داده است که شامل رادیاتور سنگین وظیفه، سیستم سوخت ارتقاءیافته، ECU جدید و اگزوز فولادی ضدزنگ میشود. به لطف این تغییرات، این موتور حالا ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۲۶۴ نیوتن متر گشتاور تولید میکند که ۳.۵ برابر بیشتر از قدرت یک گلادیاتور استاندارد است! با وجود این نیروی عظیم، شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر این هیولا به ۳.۹ ثانیه رسیده است.
البته ماکسیموس چیزی بیشتر از یک پیکاپ عملکرد بالا است، زیرا هنسی آنرا به مجموعهای از قطعات آفرود مجهز کرده که یکی از قابلتوجهترین آنها کیت افزایش ارتفاع ۱۵ سانتیمتری آن است. این پیکاپ همچنین به رینگهای آلومینیومی هم مجهز شده که با لاستیکهای آفرود گودریچ پوشیده شدهاند. علاوه بر این، هنسی برای این ماشین میللنگ سنگین وظیفه و اکسلهای Dana ۶۰ را هم در نظر گرفته است. سایر ویژگیهای ماکسیموس هم شامل سپرهای سفارشی، چراغهای کمکی LED، زیر پاییهای روی رکاب، کابین چرمی و پلاکی با شمارهٔ تولید میشود.
هرچند قیمت جیپ گلادیاتور بهراحتی میتواند از ۵۰ هزار دلار فراتر برود، اما این قیمت در مقایسه با قیمت پایهٔ ۲۲۵ هزار دلاری ماکسیموس چیزی نیست. هرچند این برچسب قیمت ممکن است شوکه کننده باشد، اما جان هنسی میگوید چه خودروی دیگری میتواند صبح با یک دوچرخهٔ KTM در پشت خود به بالای کوهها صعود کند و بعدازظهر همان روز در پیست درگ شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر ۳.۹ ثانیهای را به ثبت برساند؟ ماکسیموس همچنین خودروی بسیار منحصربهفردی خواهد بود، زیرا تنها ۲۴ دستگاه از آن ساخته میشود.
انتهای پیام/