سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقوی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دشمن خطر بسیار مهمی را احساس کرده و به دنبال مذاکره مجدد است

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: دشمن خطر بسیار مهمی را احساس کرده و به دنبال مذاکره مجدد برای خروج ایران از منطقه است.

سیدرضا تقوی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: برای ملت ایران مسجل و روشن است که استکبار جهانی با شیوه‌های مختلف در مبارزه با نهضت اسلامی برنامه‌ریزی کرده است و از راه‌های گوناگون برای ضربه زدن به حرکت اسلامی ملت‌های منطقه استفاده کرده است که البته به نتیجه نرسیده است.

تقوی افزود: کانون این روشنگری، خیزش و بصیرت‌افزایی ایران اسلامی است و بنیانگذار این انقلاب، امام خمینی(رضوان الله علیه) بود و امروز این پرچم به دست رهبر انقلاب اسلامی برافراشته شده است. نظام انقلاب اسلامی ایران کانون جوشانی است که موج انقلاب از کشور ایران نشأت گرفته و مرز‌ها را در نوردیده است و به لطف خداوند مرز‌ها را فتح کردیم و در کشور‌های همسایه، مسلمانان متعهد و متدین تحت تاثیر موج نظام انقلاب اسلامی هستند.

او تصریح کرد: دشمن خطر بسیار مهمی را احساس کرده و الآن به دنبال مذاکره مجدد است. خروج آمریکا از برجام کار اشتباهی بود و دشمن به دنبال این است که ایران از منطقه خارج شود. ایران در کشور‌هایی مثل عراق و سوریه و... نیرو ندارد، اما انقلاب ایران در این کشورها رسوخ پیدا کرده است.


بیشتر بخوانید: اساسنامه جامعه روحانیت مبارز تغییر کرد/با تغییر ساختار حضور جدی‌تری در استان‌ها خواهیم داشت


او تاکید کرد: امروز موج انقلاب اسلامی تمام منافع آمریکا را به خطر انداخته است و دشمانی که می‌خواستند کشور یمن را ظرف مدت یک هفته تسخیر کنند بیش از پنج سال است که نتوانسته‌اند این کار را انجام دهند و کشور‌های غاصبی که باعث فجایع زیادی شدند و بیش از هزاران نفر را کشتند و زخمی کردند باید پاسخگوی این جنایات باشند. مردم یمن با ایمان و مقاومت ایستاده‌اند و دفاع می‌کنند و این مسئله راه‌حل نظامی هم ندارد.

تقوی خاطرنشان کرد: تحریم‌ها نیز اثری نداشت و آن‌ها معتقد بودند که ایران در کم‌تر از شش ماه متلاشی می‌شود، اما نشد؛ دشمنان می‌خواستند مردم را از صحنه بیرون کنند، اما حضور مردم در روز ۲۲ بهمن ۵۷ و در حماسه‌های ملی، دینی و مذهبی مثل راهپیمایی‌ها و مراسم اربعین و عاشورا و... نشان داد که مبارزه دشمن بی‌اثر بوده است.

او در پایان گفت: دشمنان می‌خواستند ذهن‌های مردم را به وسیله ماهواره‌ها و شبکه‌های تلویزیونی فارسی زبان و سایت‌ها و خبرگزاری‌ها نسبت به نظام و انقلاب اسلامی تغیر دهند و مردم ایران را ناامید کنند، اما این اتفاق محقق نشد و تمام مردم می‌دانند که دشمنان جمهوری اسلامی ایران افرادی خبیث و دروغگو هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.