سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار جهاد اسلامی فلسطین: به هرگونه حماقت صهیونیست‌ها پاسخ خواهیم داد

شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: ما از ملت خود دفاع می‌کنیم و به اشغالگران صهیونیست اجازه نمی‌دهیم معادله جدیدی را تثبیت کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، «گردان‌های قدس»، شاخه نظامی جنبش جهادی اسلامی فلسطین، اعلام کرد: تهدید‌های رژیم صهیونیستی درباره به راه انداختن جنگ علیه غزه جدی نیست.

گردان‌های قدس اعلام کرد: ما از ملت خود دفاع می‌کنیم و به اشغالگران صهیونیست اجازه نمی‌دهیم معادله جدیدی را تثبیت کنند. اگر اشغالگران دست به حماقت بزنند ما عرصه وسیعی برای پاسخگویی میدانی به اشغالگران در اختیار داریم.

هشدار جهاد اسلامی فلسطین پس از آن صورت گرفت که شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داد: ارتش اسرائیل طی ۲۴ ساعت گذشته تغییراتی در استقرار گنبد آهنین پدید آورده است. به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، ارتش این رژیم خود را برای از سرگیری حملات (به غزه) آماده کرده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۰۸:۳۹ ۱۲ آبان ۱۳۹۸
چرا؟هشدار؟!! آیا وقت آن نرسیده که تمام فرماندهان عالی محور مقاومت از تمام خاکریزها و مرزهای مشترک با رژیم اشغالگر سرزمین قدس مواضع صهیونیستها را در یک زمان و با اهداف مکانی مشترک زیر آتشباری خود بگیرند و " معامله قرن"را با آزادی قدس شریف تبدیل به "افتضاح قرن" کنند و قدس شریف و خاک سراسر فلسطین اشغالی از یوغ صهیونیستهای اشغالگر آزاد شود فقط آنچه که لازم است : یک همآهنگی یک عملیات گسترده مشترک و یک فرماندهی رده عالی مشترک و واحدالرویه را میطلبد........به امید آزادی تمام خاک فلسطین و قدس شریف..........فکر کردن به این عملیات مشترک و گسترده و واحد هم بسیار زیباست تا برسد به آنچه که در واقعیت محقق شود...........................