سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سلسله خبرداد؛

پروانه شکار پرندگان وحشی در سلسله صادر می شود

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سلسله گفت: پروانه عادی شکار پرندگان وحشی از ۱۵ آبان به مدت ۲ ماه در این شهرستان صادر می‎شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، علیرضا رحیمی رئیس اداره حفاظت محیط زیست سلسله بهای پروانه شکار پرندگان خشکی زی را ۳۰۰ هزار تومان با اعتبار دوماهه از تاریخ ۱۵ آبان تا ۱۵ دی عنوان کرد و اظهارداشت: متقاضیان در زمان مقرر می‌توانند جهت دریافت پروانه به اداره محیط زیست شهرستان سلسله مراجعه نمایند.

او گفت: در شهرستان سلسله تنها شکار پرندگان خشکی زی از جمله کبک، تیهو و کبوتر با اخذ پروانه شکار و صید و با رعایت تمامی محدودیت‌های زمانی و مکانی تا ۱۵ دیماه در مناطق آزاد شهرستان مجاز است.

او افزود: شکار در منطقه حفاظت شده سفیدکوه (بستام و قلایی) و گرین نیز ممنوع بوده و دریافت کنندگان پروانه، صرفا مجاز به شکار در مناطق آزاد طبق ضوابط مربوطه هستند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سلسله با بیان اینکه شکار کبک، تیهو و کبوتر از تاریخ مذکور تنها روز‌های پنج شنبه و جمعه هر هفته مجاز می‌باشد، خاطرنشان کرد: دارنده این پروانه در هر شکار مجاز است حداکثر چهار قطعه پرنده را شکار نموده و لاشه آن‌ها را همراه داشته باشد مشروط به آنکه تعداد کبک، تیهو و کبوتر در مجموع از چهار قطعه تجاوز نکند.

او با اشاره به اینکه این پروانه صرفا در محدوده لرستان قابل استفاده و دارای اعتبار می‌باشد، بیان کرد: با توجه به احتمال بروز آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان و یا در صورت بروز بیماری و اعلام ممنوعیت شکار از طرف سازمان حفاظت محیط زیست، دارنده پروانه مکلف و متعهد خواهد بود از هرگونه شکار ممانعت نماید.

در شهرستان سلسله بیش از ۲۵۰ گونه جانوری مختلف وجود دارد.

انتهای پیام/م

صدور پروانه شکار پرندگان وحشی در سلسله

برچسب ها: حیات وحش ، محیط زیست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.