سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت بیش از ۱۳۰ مورد وقف از ابتدای سال تاکنون

معاون فرهنگی موقوفات و امور خیریه خراسان رضوی گفت:در هر سال ۲۴۵ مورد وقفی ثبت می‌شود که از اول سال ۹۸ تا کنون ۱۳۰ مورد به ثبت رسیده است.

حجت الاسلام جمال ایزدی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: به طور میانگین در هر سال ۲۴۵ مورد وقفی ثبت می‌شود که از اول سال ۹۸ تا کنون ۱۳۰ مورد به ثبت رسیده است.

او ادامه داد: خیرین با موضوعات و نیات مختلف وقف می کنند و برای مساجد و مکان‌های مذهبی قرآنی و آموزشی حوزوی و درمانی و همچنین برای رفاه حال زائرین بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) استفاده می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در مورد اینکه بیشتر چه افرادی وقف می‌کنند گفت:وقف کنندگان علما و روحانیون، فرهنگیان، دانشجویان و دانش آموزان، کشاورزان، مسئولین کشوری، نمایندگان مجلس و قضات همه اقشار در بین واقفین هستند.

ایزدی در رابطه با فرهنگ سازی وقف افزود: برای فرهنگ سازی اقداماتی مانند برپایی نمایشگاه گفتمان وپژوهش‌ها، ایستگاه همه واقف باشیم در کل استان بصورت سیار، دفاتر مشاوره وقف، همایش‌های یاران واقف، تشکیل نشست علمی با اصناف این کار‌ها از فعالیت‌های انجام شده است.

انتهای پیام //ا. ز

 

ثبت ۱۳۸ مورد وقفی در نیمه نخست امسال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.