سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانش‌آموزان با روحیه شاد و معقولیت و درایت جامعه‌سازان آینده هستند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دانش‌آموزان با روحیه شاد و سرزنده همراه با معقولیت و درایت می‌توانند جامعه‌سازان آینده باشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد امروز شنبه ۱۱ آبان ۹۸ در دیدار با دانش‌آموزان به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی گفت: دشمنان نظام اسلام به دنبال ضربه زدن به نظام اسلام با استفاده از نقشه‌های خود و هدف قرار دادن جوانان هستند.

او افزود: دانش‌آموزان با روحیه شاد و سرزنده همراه با معقولیت و درایت می‌توانند جامعه‌سازان آینده باشند.

نکونام اظهارداشت: نباید از ابراز احساسات دانش‌آموزان واهمه داشت، بلکه باید نشاط در بین قشر دانش‌آموز با درایت همراه باشد تا دشمنان از این فرصت برای رسیدن به اهداف خود استفاده نکنند.

امام جمعه شهرکرد با تاکید به بحث مطالبه‌گری دانش‌آموزان در حوزه‌های مختلف از جمله کمبود و کاستی‌های موجود در مدارس به ویژه نبود امام جماعت در برخی مدارس و نمازخانه و کمرنگ بودن اجرای برنامه‌های فرهنگی افزود: باید این کاستی‌ها رفع و مطالبه‌گری جوانان به عنوان آینده‌سازان جامعه ادامه داشته باشد.

نکونام، به گسترش فضای مجازی در جامعه به خصوص جوانان اشاره کرد و گفت: دشمن در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال ایجاد تاثیر منفی برای جوانان و نوجوانان است که باید دانش‌آموزان به خصوص دانش‌آموزان بسیجی با بیداری و همراهی همدیگر در برابر این تهاجمات مراقبت لازم را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهارداشت: گسترش بحث امر به معروف و نهی از منکردر مدارس و همچنین اقامه نماز و برنامه‌های فرهنگی می‌تواند مشت محکمی بر نقشه‌های دشمن باشد.

او به تشکیل انجمن و تشکل‌های دانش‌آموزی در بین دانش‌آموزان به خصوص دانش‌آموزان بسیجی تاکید کرد و گفت: دشمن برای رسیدن به اهداف خود به دنبال یارگیری و بداخلاقی است و ما باید برای مقابله با این دسیسه دشمن و رسیدن به اهداف تعالی و انسان‌ساز اسلامی یارگیری کنیم.

انتهای پیام/خ

گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.