سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات لیگ داخلی والیبال البرز پایان یافت

مسابقات والیبال البرز در بخش لیگ داخلی با شرکت تیم هایی از سراسر این استان پایان یافت .

عبدالعلی پیرمحمدی رئیس هیات والیبال استان  البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، گفت :به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش مسابقات والیبال نوجوانان و جوانان استان با معرفی برترین ها  و اهدای جوایز دیروز پایان یافت.

او افزود:در این مسابقات در رده جوانان تیم جوانان سهند بر سکوی اول و تیم ایران نیز دوم شدو همچنین در  رده نوجوانان تیم ققنوس اول شد و نوین مهر نیز بر سکوی دوم نشست.

رئیس هیات والیبال استان البرزگفت:محل برگزاری مسابقات در خانه والیبال ،واقع در دولت آباد بود که این مسابقات به صورت لیگ داخلی برگزار شد .

او با اشاره به این که این مسابقات به صورت لیگ داخلی برگزار شد، افزود:مسابقات والیبال این بخش از سال ۹۷ شروع شده و در ۱۰ آبان ماه نیز پایان یافت.

رئیس هیات والیبال استان با بیان اینکه فراخوانی جهت جذب استعدادهای برتر در ورزش والیبال داده شده ،گفت:هیات والیبال استان فراخوانی در زمینه جذب استعدادهای برتر در ورزش والیبال برای بانوان داده است .

او با اشاره به استعدادیابی در رده سنی جوانان و نوجوانان آقایان افزود: فراخوان استعدادیابی در این بخش نیز تا پایان هفته جاری اعلام می گردد.

پیرمحمدی اضافه کرد: برای جذب استعداد‌ها حدود ۲۵ نفر انتخاب می‌شوند که جهت مسابقات سال آینده  ۱۴ نفر در مسابقات کشوری  شرکت خواهند کرد.

رئیس هیات والیبال استان البرز یادآورشد :امسال در بخش بانوان و امیدها و جوانان میزبان  این تیم ها بودیم و تمام تیم های ما در سطح استان دسته یک بوده اندکه گروه جوانان در اشتهارد و گروه امید در کرج تمرین داشتند.

انتهای پیام/ر.و

پایان مسابقات والیبال نوجوانان و جوانان استان با معرفی برترین‌ها

 

برچسب ها: مسابقات ، والیبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.