سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران مطرح کرد؛

شرکت ۱۹۷ پروژه داخلی و ۳۲۲ پروژه بین‌المللی در جشنواره خشت طلایی

محمدی گفت: افزایش آثار شرکت کننده در بخش خشت طلایی تهران نشان از ارزیابی مثبت این جشنواره است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامحسین محمدی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در آئین بزرگداشت روز شهر‌ها و جایزه بین‌المللی خشت طلایی، گفت: برای ما در شهرداری تهران مایه بسی خرسندی و افتخار است تا به مناسبت آئین بزرگداشت روز جهانی شهر‌ها و همچنین برگزاری چهارمین جایزه جهانی خشت طلایی تهران میزبان جمع کثیری از مدیران، متخصصان و صاحب نظران شهری از خارج و داخل کشور باشیم.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران افزود: این جایزه با هدف ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان، توسعه دامنه ارتباطات و تعاملات بین‌المللی و بهبود توانمندی‌ها در زمینه گسترش زیرساخت‌های شهری و نیز معرفی و بهره‌برداری مطلوب‌تر از تجارب اجرای پروژه‌های برتر شهر‌های کشورمان و سایر شهر‌های جهان برگزار می‌شود.

محمدی تصریح کرد: شهر تهران با گسترش تعاملات مثبت و اثربخش خود با سایر شهر‌های جهان معتقد است همکاری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی بهترین شیوه برای موفقیت و کاهش چالش‌های شهری است و از این رو در مسیر توسعه اینگونه همکاری‌ها انتظار می‌رود جایزه جهانی خشت طلایی تهران به عنوان یک راهکار قدرتمند برای تبادل اطلاعات، دانش و گسترش شبکه همکاری‌های فنی در جهت توسعه زیرساخت‌ها و ارتقاء زیست‌پذیری شهرهایشان مفید واقع شود.
بیشتربخوانید: واکنش مدیر ارتباطات سابق شهرداری تهران به خبر عزل خود
او با اشاره به شهر‌های هوشمند، تاب‌آور و زیست‌پذیر، گفت: نهادهایی، چون برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد، انجمن کلانشهر‌های مهم جهان، انجمن طراحان و برنامه‌ریزان شهری و منطقه‌ای و سازمان مجمع شهرداران آسیایی که ما را در برگزاری این رویداد بزرگ یاری کردند تشکر کنم.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با اشاره به پروژه‌های شرکت کننده در این جشنواره، گفت: ما در بخش داخلی تعداد ۱۹۷ پروژه از ۲۴ شهر ایران را داریم و در بخش بین‌الملل نیز ۴۲۲ پروژه از ۲۰۷ شهر مختلف دنیا موفق به ثبت‌نام در این رقابت شدند.

محمدی تصریح کرد: افزایش قابل توجه شرکت کنندگان خارجی نشانگر ارزیابی مثبت سایر کشور‌ها از دیده جایزه جهانی خشت طلایی تهران است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.