سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردکانیان:

نشستن وزرا کنار هم به معنای دولت نیست

وزیر نیرو گفت: نشستن وزیران در کنار هم به معنای دولت نیست، بلکه دولت به میزان طرح‌ها و برنامه‌هایی که تعریف می‌کند و پایبند به اجرا می‌شود، معنا پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز شنبه (۱۱ آبان) ماه قرارداد عاملیت بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه بانک توسعه و تعاون و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رضا اردکانیان وزیر نیرو امضا شد.

رضا اردکانیان وزیر نیرو اظهار کرد: با امضای این قرارداد امیدواریم تا ماه‌های باقی مانده سال در جهت اشتغالزایی، رونق تولید و کمک به طرح آب و فاضلاب کشور عمل کنیم.

اردکانیان گفت: نشستن وزیران در کنار هم به معنای دولت نیست، بلکه دولت به میزان طرح‌ها و برنامه‌هایی که تعریف می‌کند و پایبند به اجرا می‌شود معنا پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه با اجرا شدن این طرح کمک بزرگی به اشتغالزایی، مدیریت بهره برداری و مصرف آب می‌کنیم، افزود: آب یک منبع تجدید پذیر است و کمتر از یک درصد آب شیرین کره‌زمین در دسترس است.


بیشتر بخوانید: استفاده از ظرفیت جهادگران کارآفرین در دستور کار کمیته امداد


وزیر نیرو اضافه کرد: با اولویت بندی می‌توانیم در عرصه مصرف آب و مدیریت بهره برداری عمل کنیم و با استفاده از سرمایه‌ها کمترین تلفات را در مصرف آب داشته باشیم.

اردکانیان ادامه داد: ۶ پروژه در این طرح تعریف شده است که با برنامه ریزی درست می‌توانیم ۲۳ هزار و ۶۰۰ شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

توضیحات وزیر نیرو درباره مدیریت مصرف آب و انرژی

برچسب ها: وزارت نیرو ، مصرف آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.