سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پدافند غیرعامل موثرترین و پایدارترین روش مقابله با تهدیدات دشمن است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پدافند غیرعامل موثرترین و پایدارترین روش مقابله با تهدیدات دشمنان است که باید نسبت به آن توجه داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : امروز اهمیت پدافند غیرعامل برکسی پوشیده نیست و بدون شک توجه به آن امنیت جامعه را افزایش می‌دهد.

او یکی از مهمترین اقدامات پلیس برقراری انضباط اجتماعی در نقاط مختلف عنوان کرد و گفت : خوشبختانه این موضوع در استان کرمانشاه محقق شده است.

جاویدان گفت: ایجاد امنیت پایدار به گونه‌ای که برای آحاد مختلف مردم قابل لمس باشد از دیگر موضوعاتی است که پلیس دنبال می‌کند و خوشبختانه در این راستا نیز اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کرمانشاه امروز به یکی از امن‌ترین استان‌های کشور تبدیل شده، افزود: کاهش قابل توجه جرائم خشن و کشف سریع این جرائم باعث رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس شده است.

او گفت: نباید به همین وضع قانع باشیم چرا که مجرمان هر لحظه در حال طراحی نقشه‌های جدید برای انجام نیات شوم خود هستند و در این راستا هم پلیس باید بتواند برنامه‌های متناسب با اقدام مجرمان را برای ناکام گذاشتن آن‌ها انجام دهند.

جاویدان گفت: خوشبختانه امروز هیچ مجرمی کرمانشاه را محلی امن برای انجام اعمال مجرمانه خود نمی‌داند و به خوبی می‌دانند در این دیار از کمترین امنیت برخوردار نیستند .

 

 

انتهای پیام/د

اهمیت پدافند غیرعامل برکسی پوشیده نیست

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.