سرپرست مدیریتعامل رایتل با اشاره به نیروی انسانی توانمند و کارآمد افزود: تیم مدیران و کارشناسان رایتل یکی از مهمترین سرمایههای رایتل است و قطعا با تکیه بر ایدهها و خلاقیتهای همین نیروی انسانی کارآمد، راهکارهای برون رفت از فضای فعلی طراحی میشود و رایتل با سرعت به روزهای اوج خود بازمیگردد.
او با بیان اینکه یک بنگاه اقتصادی باید سودآور باشد، تصریح کرد: مشترکان، کارکنان، سهامداران و شرکای تجاری رایتل بازوان قدرتمند ما هستند که با تکیه بر اعتماد آنها و با برنامهریزی هدفمند هفتگی و ماهانه و البته با مدیریت هزینه و نظم مالی، سعی میکنیم تا پایان امسال رایتل را به نقطه سر به سر مالی برسانیم.
سرپرست مدیریتعامل رایتل، با بیان اینکه توسعه درآمدها، ارتقاءخدمات و همافزایی با سایر اجزای سازمان تامین اجتماعی در دستور کار است، گفت: اصلاح صورتهای مالی و ساختار مالی شرکت پس از هماهنگی با شستا نهایی میشود.
رضاخواه که تجربه مدیرکل فروش سازمانی را در همراه اول در کارنامه خود دارد، از تمرکز بر کیفیت شبکه خبر داد و افزود: با تقویت سایتها و تمرکز بر پوششدهی مناسب و ارتقاء تجربه مشتریان درآمد جدید ایجاد میکنیم. ضمن آنکه همه برنامههای بازاریابی و تبلیغاتی را نیز با محوریت برنامهها و تصمیمات فنی پیش خواهیم برد و کمپینهای متنوع، متناسب با نیاز مخاطبان و ارائه سرویسهای جدید طراحی خواهیم کرد.
مدیر دفتر اسبق شرکت اریکسون در تهران، ضمن تأکید بر تمرکز فعالیتهای فنی، گفت: با فاصله گرفتن از مسائل حاشیهای در رایتل به سمت سودآور شدن این اپراتور به عنوان یکی از اپراتورهایی که میتواند به بهرهوری و خلق ارزش در کشور کمک کند، حرکت میکنیم.
رضاخواه که تجربه فعالیتهای بینالمللی و همکاری با زیمنس و اریکسون را در کارنامه کاری خود دارد، با اشاره به سختی توسعه فعالیتها در زمان تحریم، گفت: سختتر از این دوره تحریم را در همکاریهای بینالمللی در گذشته پشت سر گذاشتهام و تحریمهای پیچیده ایران را از سر گذراندیم و معتقدم با برنامهریزی درست به رشد درآمدی لازم برای ورود به محدوده سودآوری دست مییابیم و سال آینده را با افزایش درآمد و رضایتمندی مشتری پیش خواهیم برد.
انتهای پیام/