سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه خوارزمی:

وعده دولت برای تخصیص بودجه به دانشگاه محقق نشده است

حبیبی گفت:‌ سازمان مدیریت بودجه تا مهر امسال قول‌هایی برای تخصیص بودجه داده بود، اما هنوز محقق نشده است.

عزیزاله حبیبی رئیس دانشگاه خوارزمی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: از آنچه به عنوان بودجه مصوب است حداقل باید ۵۰ درصد دریافت کنیم به غیر از بودجه‌های تعمیر و تجهیز، اما این مبالغ در حدی که در انتظار ما بود تخصیص پیدا نکرده است و اکثریت کار‌ها تحت‌الشعاع این موضوع قرار دارد علی‌الخصوص پروژه‌های عمرانی.

او در ادامه گفت: با توجه به اینکه سازمان مدیریت بودجه تا مهر امسال قول‌هایی برای تخصیص بودجه داده بود، اما هنوز محقق نشده و به همین منظور بسیاری از کار‌ها و برنامه‌های دانشگاه با مشکل مواجه است.

رئیس دانشگاه خوارزمی بیان کرد: به طور کلی اگر سیستم دانشگاه از کمبود بودجه برخوردار باشد از جهات مختلف رفاهی، فرهنگی، پژوهشی آسیب می‌بیند.

او اظهار کرد: یکی از مشکلات دیگر این است که در زمینه بین‌المللی شدن محدودیت‌هایی وجود دارد چراکه اگر بخواهیم اساتید و دانشجویان را برای فرصت مطالعاتی به خارج از ایران بفرستیم با مشکلات ارتباطات بانکی و دیپلماتیک، مالی و ... مواجه می‌شویم.

حبیبی گفت: پتانسیل دانشگاه در زمینه بین‌المللی شدن بسیار خوب است، اما تاثیر کمبود بودجه در ایجاد محدودیت در این زمینه بسیار زیاد است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.