سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش کی‌روش به حواشی اطرف تیم ملی فوتبال کلمبیا

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کلمبیا نسبت به حواشی اطراف این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از eltiempo، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا که مدتی است به علت تک محور بودنش مورد حملات کلمبیایی‌ها قرار گرفته است، در نشست خبری اخیر خود با خبرنگاران لاتین به حواشی اطراف این تیم واکنش نشان داد و درباره دعوت نکردن خامس رودریگز ستاره باشگاه رئال مادرید به تیم ملی کلمبیا توضیحاتی را ارائه کرد.

کی روش در این نشست خبری در مورد خامس رودریگز بیان کرد: جیمز بهترین بازیکن جام جهانی برزیل بود. او یک ستاره است و شاه کلید تیم من به حساب می‌آید. من تمام حمایت و اطمینان خود را به سمت او می‌فرستم. او در رئال مادرید می‌درخشد و در تیم ملی هم می‌تواند به این مهم دست پیدا کند.

کی روش در مورد رابطه اش با بازیکنان لیگ کلمبیا و سایر لژیونر‌های این کشور بیان کرد: من با خیلی از بازیکن‌ها تماس ندارم و با برخی هم از راه دور در ارتباطم. به هر حال فکر می‌کنم رابطه خود را باید قوی‌تر کنیم. بسیاری از بازیکنانی که در جام جهانی روسیه بازی کردند دیگر جایی در تیم ملی ندارند. البته در آن زمان اوضاع تیم کلمبیا اینقدر آرام نبود و برخی از بازیکنان هم مصدوم شدند. با تصمیمات بهتر تیم روند رو به رشدی در فاز دفاعی و تهاجمی پیدا کرده است.

او در پاسخ به این سوال که چه چیزی باعث شکست مقابل الجزایر شد بیان کرد: در زندگی شما با پیروزی و شکست چیز‌های زیادی یاد می‌گیرید. الجزایر تیم واقعا خوبی بود به غیر از نتیجه حاصله مقابل الجزایر چیز‌های زیادی یاد گرفتیم و از این بابت خوشحال هستم.

او در مورد نتیجه گیری در رقابت‌های کوپا آمریکا بیان کرد: مرحله مقدماتی سخت‌ترین مرحله یک تورنمنت است و باید از هر مسابقه امتیاز کسب کنیم. من از بازی مقابل حریف قدرتمندی، چون برزیل لذت می‌برم و حتی فکر می‌کنم پرو دیگر رقیب ما توانایی راه یافتن به فینال کوپه آمریکا را دارد.

انتهای پیام/

اظهارات کی روش در خصوص تیم ملی فوتبال کلمبیا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.